MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows 7 "Microsoft management console er~
Fra : skibber

Dato : 14-05-10 10:54

Hej.

Jeg har lige pludselig fået denne fejl,når jeg på skrivebordet peger på denne
computer og klikker på Administrer kommer der et vindue op med
teksten"Microsoft management console er holdt op med at virke"

Ligeledes vil system images bacup heller ikke starte op,den siger tjenesten
stoppet.

Nu har jeg skannet det hele igennen og laver en "SFC" til at kikke systemet
igennem,der var ingen fejl at finde så nu er gode råd dyre, nogen der har
lidt info?

Jeg kører Windows 7 32 bitt Ultimat i Uk udgave med DK sprog pakke
og jeg tror at der er sneget sig en fejl ind i Reg data basen men hvor.

Alt andet kører perfekt,men det ville jo være rart at kune bruge Administrer
der jo giver adgang til Bla. Harddisk opgaver.