MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Dual Boot
Fra : Erik

Dato : 10-05-10 18:17

Jeg har haft dual boot med hhv. Windows 7 og XP. - Nu har jeg fjernet XP og
kører alene Windows 7. - Men når jeg starter PC´en kommer der stadig
muligheden frem med valg mellem de 2 styresystemer.
Hvordan får jeg fjernet XP-muligheden??
Mvh
Erik

Fra : --= Bo =--

Dato : 10-05-10 18:21

"Erik" <erik.kirkeby@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> og kører alene Windows 7. - Men når jeg starter PC´en kommer der stadig
> muligheden frem med valg mellem de 2 styresystemer.
Hej Erik
Klik på Start - i søgefeltet skriv msconfig - herinde vælger du Boot. marker
den du ønsker slettet og tryk på slet.

Bo

Fra : Erik

Dato : 11-05-10 03:19

> [...]
> Klik på Start - i søgefeltet skriv msconfig - herinde vælger du Boot.
> marker den du ønsker slettet og tryk på slet.

Hej Bo
Den mulighed har jeg prøvet, men under fanen "boot" er kun anført 1
styresystem, nemlig W7.
Mvh
Erik

Fra : Jens Peter Karlsen