MS Windows
briani 27239
Win 7 og google toolbar ?
Fra : Jorn Hansen

Dato : 07-05-10 09:02

Hej
Har I andre løst dette?

Jeg har win7 ult/32, men ved install af google toolbar, kan jeg ikke
tilføje flere knapper,

Jane

Fra : emjeppesen

Dato : 07-05-10 11:35

Jorn Hansen skrev:

>ved install af google toolbar, kan jeg ikke
>tilføje flere knapper,

Hvad hulen vil du med google toolbar?

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Kent

Dato : 07-05-10 14:01

Den 07-05-2010 12:34, emjeppesen skrev:

> Hvad hulen vil du med google toolbar?

Jep. Ud med lortet.

--

Kent

Fra : Cykelsmeden

Dato : 07-05-10 14:29

Kent skrev:

> Jep. Ud med lortet.

Jeg er åbenbart ikke ene om døjet med at fjerne den istedet
- forbavsende så meget den er bundled med.

finn

Fra : emjeppesen

Dato : 07-05-10 15:38

Cykelsmeden skrev:

>Jeg er åbenbart ikke ene om døjet med at fjerne den istedet
> - forbavsende så meget den er bundled med.

Man kan som regel sagtens undgå at installere den.
Det er ikke alle flueben, man skal acceptere, når man installerer
programmer )

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : --= Bo =--

Dato : 07-05-10 15:24

"Jorn Hansen" <jornhansen2@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hej
> Har I andre løst dette?
>
> Jeg har win7 ult/32, men ved install af google toolbar, kan jeg ikke
> [...]

Svar dog på Jorn´s spørgsmål. Han spurgte ikke om jeres personliuge menig om
Google Toolbar.

Jorn, tænker du på flere knapper i selve linien med Google Toolbar?
Jeg kører med Google Toolbar og kan godt tilføje flere knapper. Får du
fejlmelding når du prøver at tilføje nye?
Jeg kører med Windows 7 Enterprise (svarende til din Ultimate)

Bo

Fra : Max

Dato : 07-05-10 18:52

Hej --= Bo =--

> Svar dog på Jorn´s spørgsmål. Han spurgte ikke om jeres personliuge
> menig om Google Toolbar.

Gider du godt holde dine personlige meninger om hvem der må svare
hvad til hvem for dig selv. Det her er et åbent medie hvor man kan
spørge som man lyster og svare som man lyster, og så er den ikke længere.

Max

Fra : --= Bo =--

Dato : 08-05-10 09:44

> [...]
> hvad til hvem for dig selv. Det her er et åbent medie hvor man kan
> spørge som man lyster og svare som man lyster, og så er den ikke længere.

Ja, det er ihvertfald ikke studenterhuen der har trykket dig platfodet.
Du lyder som en af dem der svarer i øst når du bliver spurgt i vest.

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-05-10 21:11

--= Bo =-- skrev:

> Svar dog på Jorn´s spørgsmål. Han spurgte
> ikke om jeres personliuge menig om Google
> Toolbar.

Personlige meninger er da ikke forbudt her, og
svar på spørgsmål er da heller ikke påkrævet.

De svar der er kommet er da fine

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Jorn Hansen

Dato : 07-05-10 16:35

Hej igen!
Dette er jørns mailkonto, det er kun ham der har denne 'sunsite', keg
kan jo ikke bruge mail'delen mere til 'newsgrupperne', efter min Vista
er røget ud og win7 er kommet til, Jeg bruger den bare fordi jeg endnu
ikke har fået oprette min egen, og jeg kan ikke spørge Jørn før han er
tilbage igen engang.

Han har også tit spurgt mig "Hvad vil du med den der toolbar", men jeg
syntes det er nemt når jeg har knapperne tilføjet med <Gmail> og
<youtube> nemt lige at få hurtig adgang på den måde.

Jane

Fra : Jorn Hansen

Dato : 07-05-10 16:50

Jeg glemte helt at skrive hvad der sker, men jeg installerer google
toolbar helt som jeg plejer, den vise nogle forslag og derudfra, vælger
jeg så de relevante, det underlige opstår først når jeg har valgt de
knapper jeg ønsker, så sker der intet i selve toolbare, den reagerer
slet ikke på det, det plejer at ske promte ellers.

Jane

Fra : J

Dato : 07-05-10 17:19

"Jorn Hansen" <jornhansen2@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> syntes det er nemt når jeg har knapperne tilføjet med <Gmail> og
> <youtube> nemt lige at få hurtig adgang på den måde.

Hvem fanden er hr. Jørn?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-05-10 23:40

Prøv at læse tråden, der fremgår det.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-05-10 23:43

Windows Live Mail som du kan downloade indeholder også mulighed for
News.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-10 13:53

> [...]
> syntes det er nemt når jeg har knapperne tilføjet med <Gmail> og
> <youtube> nemt lige at få hurtig adgang på den måde.

Hvorfor trækker du så ikke bare linket over i "panelet farvoritter" virker
i Ie, og sikkert også i de andre browsere. Jeg er enig med at Google skal ud
sammen med alt det andet de har noget med at gøre ...

Fra : Jorn Hansen

Dato : 09-05-10 20:18

Bo wrote:

>Vi er igrunden slet ikke uenige, der er alt for meget som slet ikke
bør høre til på IE grundside, og iregelen kun hører til alt det andet
'skidsamleri', så nu har jeg ladet mig påvirke af nedenstående afsnit,
og vil benytte mig af 'favoritter' til disse ting fremover.
Jane