MS Windows
briani 27239
Windows Live - hvad kan jeg slette?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-05-10 06:57

På min PC er der følgende:

Overførselsværktøj til Windows Live
Tilmeldingsassistent til Windows Live

Jeg bruger ikke chat, Hotmail, eller gemmer billeder i en sky. Jeg
bruger Live Mail som afløser for Outlook Express.

Kan jeg afinstallere de nævnte programmer?

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-10 07:00

Kurt Hansen wrote:
> [...]
> bruger Live Mail som afløser for Outlook Express.
>
> Kan jeg afinstallere de nævnte programmer?

Prøv dog.....du kan vel bare hente dem igen
på update hvis du mangler dem

Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-05-10 07:03

Sat, 1 May 2010 08:00:29 +0200 skrev <Just>:

>Prøv dog.....du kan vel bare hente dem igen
>på update hvis du mangler dem

Jeg kan ikke gennemskue om jeg derved laver kage i Windows Live Mail.
Jeg har vildt mange mails i arkivet og en ret udbygget mappestruktur.
At skulle genskabe det hele, har jeg ikke lyst til.

Fra : Kurt G

Dato : 01-05-10 07:23

"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke gennemskue om jeg derved laver kage i Windows Live Mail.
> Jeg har vildt mange mails i arkivet og en ret udbygget mappestruktur.
> At skulle genskabe det hele, har jeg ikke lyst til.

Kan du ikke lave en BU af dine mapper inde?
Mvh Kurt

Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-05-10 07:33

Sat, 1 May 2010 08:22:50 +0200 skrev Kurt G:

>"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i en meddelelse

>Kan du ikke lave en BU af dine mapper inde?

Åh jo, men jeg mente det var enklere og hurtigere at spørge her, om
alt det Windows Live hænger så meget sammen, at jeg risikerer at lave
ravage.

Fra : Stampe

Dato : 01-05-10 08:11

"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bruger Live Mail som afløser for Outlook Express.
>
> Kan jeg afinstallere de nævnte programmer?

Ærlig talt ville jeg bare lade dem ligge - De udgør ingen skade eller
optager resourser.
(If it Work dont fix it) eller noget i den stil
Mvh
Allan