MS Windows
briani 27239
Freeware brændeprogram til windows 7
Fra : Per Riis

Dato : 25-04-10 11:05

Er der nogen der kender sådan et, helst med dansk menu osv.

Per

Fra : Knud Erik

Dato : 25-04-10 11:27

"Per Riis" <denrigtigefotograf@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der kender sådan et, helst med dansk menu osv.
>
> Per

Hej
Du kunne prøve at kigge på denne
http://download.cnet.com/Ashampoo-Burning-Studio-Free/3000-2646_4-10776287.html

Mvh
Knud Erik

Fra : J

Dato : 25-04-10 11:40

"Per Riis" <denrigtigefotograf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender sådan et, helst med dansk menu osv.
>
> Per

Windows 7.

Fra : Per Riis

Dato : 25-04-10 16:05

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> "Per Riis" <denrigtigefotograf@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Windows 7.

Ok, nu spørger jeg faktisk for en kammerat der har Win. 7. Så hvordan gør
man det, for han kan åbenbart ikke finde ud det.

Per

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-04-10 16:21

> Ok, nu spørger jeg faktisk for en kammerat der har Win. 7. Så hvordan gør
> man det, for han kan åbenbart ikke finde ud det.

"Help and Support" -> Søg efter ordene "Burn CD" - så vælter det frem med
hits om alle de forskellige muligheder man har for at brænde cd'er og dvd'er
både fra Explorer, Media Center, Media Player osv...

Alt ovenstående selvfølgelig fra en engelsk Win 7 - har han en dansk
version - ja så oversæt...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Peter

Dato : 25-04-10 04:48

On 25 Apr., 12:05, "Per Riis" <denrigtigefotog...@hotmail.com> wrote:
> Er der nogen der kender sådan et, helst med dansk menu osv.
>
> Per

Hvad med CDBurnerXP? Findes her: http://www.cdburnerxp.se/ . XP har
ikke noget med Windows XP. Jeg droppede Nero til fordel for dette
program som kan det meste og så på dansk.

Vh
Peter

Fra : Peter

Dato : 25-04-10 04:50

On 25 Apr., 12:48, Peter <jesal...@gmail.com> wrote:

> [...]

On 25 Apr., 12:05, "Per Riis" <denrigtigefotog...@hotmail.com> wrote:

> Er der nogen der kender sådan et, helst med dansk menu osv.

Jeg mener:

Hvad med CDBurnerXP? Findes her: http://www.cdburnerxp.se/ . XP har
ikke noget med Windows XP at gøre. Jeg droppede Nero til fordel for

Fra : Pico

Dato : 25-04-10 23:03

"Per Riis" <denrigtigefotograf@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der kender sådan et, helst med dansk menu osv.

Jeg har lige fået skubbet en DVD ud af brænderdrevet, den er konverteret og
brændt med Windows DVD Maker, der er en del af Windows 7. Der er også et
udmærket brænderprogram med Win 7, skal der f. eks. brændes en ISO eller
tilsvarende fil er det nok at højreklikke på den og vælge "Åben med" og så
brænderprogrammet. Skal der bare brændes filer skal man lige kigge i
stifinder og i menu linjen står der som regel noget med "brænd".
Du må nok bede din bekendt om at se nøjere på mulighederne i Win 7. Det
eneste jeg ikke har kunnet få det til ar at kopiere "on the fly", derfor har
jeg den gratis udgave af Nero installeret.

--
MVH
Pico