Hvordan åbner jeg en blokeret attachment
Fra : sorry

Dato : 04-08-01 21:12

i outlook 2000

--
Venlig hilsen

KV

Fra : emj

Dato : 04-08-01 21:21

sorry skrev i <EGYa7.1598$PZ4.151702@news000.worldonline.dk>:

>i outlook 2000

Blokerer filen for modtagelse af mails eller er filen blokeret af et
virusprogram?
Hilsen emj

--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : sorry

Dato : 04-08-01 21:25

Filen er blokeret af outlook selv

--
Venlig hilsen

KV

Fra : emj

Dato : 04-08-01 22:09

sorry skrev i <2SYa7.1624$PZ4.151996@news000.worldonline.dk>:

>Filen er blokeret af outlook selv

Det lyder underligt.
Er du sikker på, at du ikke har overskredet din mailplads hos din
udbyder, hvor du typisk kun har 5 MB at råde over?
Hilsen emj

--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : sorry

Dato : 04-08-01 22:16

Nej den er god nok. Det er en databasefil og når jeg
går ind i hjælp, så beskrives blokeringen også.
Men der beskrives ikke hvordan dette kan undgåes:

a.. By default, Microsoft Outlook blocks attachment files ( such as .bat,
..exe, .vbs, and .js) that can contain viruses. You cannot see or access the
attachments. Your Inbox will display the paperclip icon in the Attachment
column to let you know that the message has an attachment, and you will see
a list of the blocked attachment files in the InfoBar at the top of your
message. If you try to open the attachment by right-clicking the item, View
Attachments will not appear on the shortcut menu. If you need to use files,
such as .exe files, from others, have them post the files to a network share
or to a Web share that you can access.

Jeg har nu fået tilsendt filen "zippet", men det er da lidt underligt at man
ikke selv kan vælge

Fra : emj

Dato : 04-08-01 22:41

sorry skrev i <cCZa7.1646$PZ4.153151@news000.worldonline.dk>:

>Jeg har nu fået tilsendt filen "zippet", men det er da lidt underligt at man
>ikke selv kan vælge

Det lyder som en sikkerhed, som du selv har bedt om.
Det er ALTID bedst at få store filer som zippede filer.

Hilsen emj

--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : pre

Dato : 05-08-01 17:26

Kik her for workarounds for disse filblokeringer - og i øvrigt for mange
andre ofte gratis utilities for Outlook.
http://www.slipstick.com/

pre

Fra : sorry

Dato : 05-08-01 18:07