On Fri, 2 Apr 2010 07:52:06 +0200, "Brother Tuck"
<HenningXX@XXlegaard.dk> wrote:
>Hej NG.
>
>Jeg har 3 Seagate harddiske som er defekte. De har gennem længere tid
>drillet mig, men nu har jeg endelig fået den demonteret fra (3 forskellige
>pc'er).
>Jeg har installeret "Seatools for Windows" fra Seagate.
>Jeg har testet diskene med mit usb kit. Programmet melder alle fejl i Long
>Generic test. Hvad betyder det ?
> Nogen der har erfaring for at sende diske til Seagate. Der er garanti
>ifølge Seagate.
>Hvad gør jeg ?
>
>God Påske til jer alle
Jeg har ikke prøvet selv, men her er hvad Seagate siger om det:
Seagate Limited Warranty Returns Frequently Asked Questions (FAQs)
http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/search.jsp?DocId=202271
--
OV1A Jens
Intel: We put the "backward" in "backward compatible"