Erfaringer med hjemmelavet powerbait?
Fra : The Dude

Dato : 04-08-01 18:14

Hej NG

Jeg fandt en opskrift på hjemmelavet powerbait på
http://www.sportsfiskeren.dk/sportsfiskeren/artikler/art2012.htm Er der
nogen der har gode/dårlige erfaringer med det, eller har andre opskrifter ?

MVH

Bjarne

Fra : Schuberti

Dato : 05-08-01 16:50

Jeg har været i sverige og fiske med det, og tjah...altså der er både
flydende og synkende, altså det ike super godt, problemet er at det synkende
smulre altså det er ikke særligt holdbart i vandet det forsvinder hurtig, og
det flyeden, altså jeg vil tror det er ret godt, men vi fangede ikke noget
på det, men jeg tror godt det kan bruges hvis det fiskes på den rigtige
måde!
Vi endte op med at fodre med det også fiske med majs istedet og det
indbragte nogle store skaller og to dejlige Brasen!!

mvh
schuberti

Fra : Simon

Dato : 05-08-01 22:38