MS Windows
briani 27239
Backup-program
Fra : Anette

Dato : 26-03-10 10:40

Jeg har mine foto mv på en ekstern harddisk, der altid er tilsluttet min pc.
Da den jo kan gå i stykker, vil jeg gerne lave en yderligere backup på en
anden usb-disk, som jeg kun tilslutter engang imellem, når back-up´en skal
foretages.

Jeg troede Vistas indbyggede backup program måske kunne klare det, men her
kan jeg tilsyneladende kun tage backup fra den indbyggede harddisk.

Det er ikke et komplet image, jeg har brug for. Jeg søger et program, hvor
jeg kan udpege specifikke mapper og hvor backup´en så kun foretages på
ændrede filer.

Har I et godt program at foreslå? Det gør ikke noget, det er gratis

Pt. har jeg en Windows Vista men det skal selvfølgelig også kunne virke med
Windows 7. Datamængde: Ca. 200 GB.

Hilsen A.

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 26-03-10 11:28

"Anette" <anettelinnea(@)pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har I et godt program at foreslå? Det gør ikke noget, det er gratis
>
> Pt. har jeg en Windows Vista men det skal selvfølgelig også kunne virke

Prøv SyncBack, meget alsidigt og fleksibelt program. Fås i en gratis og 2
købeudgaver.
Jørgen

Fra : K.A.Hansen

Dato : 26-03-10 12:00

"Anette" <anettelinnea(@)pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Pt. har jeg en Windows Vista men det skal selvfølgelig også
> kunne virke med Windows 7. Datamængde: Ca. 200 GB.

Ms SyncToy 2

Gratis , kan downloades fra Microsoft

mvh.
kaj

Fra : jos

Dato : 26-03-10 20:28

Anette wrote:
> [...]
>
> Pt. har jeg en Windows Vista men det skal selvfølgelig også kunne
> virke med Windows 7. Datamængde: Ca. 200 GB.

ER selv imponeret af den gratis Cobian !
finn

Fra : Anette

Dato : 27-03-10 08:51

> ER selv imponeret af den gratis Cobian !
> finn

Tak for jeres gode svar - jeg vil gå i gang med at afprøve.
A.