|
| Overføre TomTom til Iphone Fra : J.K.A |
Dato : 20-03-10 04:11 |
|
Hej NG
Jeg har investeret i tomtom navigation til min iphone, men jeg kan
ikke overføre den til min enhed. Min pc er godkendt i til itune under
butikfanen, er der nogen som kan hjælpe mig
På forhånd tak for hjælpen
J.K.A
| |
Henrik Münster (20-03-2010)
| Kommentar Fra : Henrik Münster |
Dato : 20-03-10 23:20 |
|
J.K.A <jkaxelsen@gmail.com> wrote:
> Jeg har investeret i tomtom navigation til min iphone, men jeg kan
> ikke overføre den til min enhed. Min pc er godkendt i til itune under
> butikfanen, er der nogen som kan hjælpe mig
Hvad sker der mere præcist? Man køber jo et program på App Store ved
hjælp af iTunes. Derefter downloader man programmet til iTunes. Tomtom
navigation er et ret stort program på et par gigabyte. Det tager derfor
nogen tid at hente det ned. Med en hurtig forbindelse kan det vist være
noget med 20 minutter. Med en langsom endnu længere. Er det lykkedes for
dig at hente programmet til iTunes?
Når man sætter sin iPhone til sin computer, synkroniserer den
normalt med iTunes. Er den allerede sat til, kan man vælge "Opdater"
(afhængig af sprog) for at synkronisere sin iPhone. Så bør iPhone blive
synkroniseret, og Tomtom navigation bør blive lagt over på iPhone. Det
kræver selvfølgelig, at Tomtom er valgt som et af de programmer, der
skal synkroniseres med iPhone. Det er det normalt automatisk, når man
lige har købt det. Igen skal man huske, at Tomtom er et ret stort
program, som det tager lang tid at føre over på iPhone. Det kræver også
en del plads. Ud over at programmet fylder et par gigabyte, skal der
være en del ekstra plads. Jeg fik i hvert fald en fejlmeddelelse om
mangel på plads, så jeg måtte slette nogle billeder og noget musik, da
jeg installerede det. Hvor langt er du kommet her? Har du fået nogen
fejlmeddelelser.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark
| |
J.K.A (21-03-2010)
| Kommentar Fra : J.K.A |
Dato : 21-03-10 02:02 |
|
On 20 Mar., 23:19, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
> J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:
> > Jeg har investeret i tomtom navigation til min iphone, men jeg kan
> > ikke overføre den til min enhed. Min pc er godkendt i til itune under
> > butikfanen, er der nogen som kan hjælpe mig
>
> Hvad sker der mere præcist? Man køber jo et program på App Store ved
> hjælp af iTunes. Derefter downloader man programmet til iTunes. Tomtom
> navigation er et ret stort program på et par gigabyte. Det tager derfor
> nogen tid at hente det ned. Med en hurtig forbindelse kan det vist være
> noget med 20 minutter. Med en langsom endnu længere. Er det lykkedes for
> dig at hente programmet til iTunes?
> Når man sætter sin iPhone til sin computer, synkroniserer den
> normalt med iTunes. Er den allerede sat til, kan man vælge "Opdater"
> (afhængig af sprog) for at synkronisere sin iPhone. Så bør iPhone blive
> synkroniseret, og Tomtom navigation bør blive lagt over på iPhone. Det
> kræver selvfølgelig, at Tomtom er valgt som et af de programmer, der
> skal synkroniseres med iPhone. Det er det normalt automatisk, når man
> lige har købt det. Igen skal man huske, at Tomtom er et ret stort
> program, som det tager lang tid at føre over på iPhone. Det kræver også
> en del plads. Ud over at programmet fylder et par gigabyte, skal der
> være en del ekstra plads. Jeg fik i hvert fald en fejlmeddelelse om
> mangel på plads, så jeg måtte slette nogle billeder og noget musik, da
> jeg installerede det. Hvor langt er du kommet her? Har du fået nogen
> fejlmeddelelser.
> --
> Henrik Münster
> Esbjerg
> Danmark
At få hentet programmet er ingen problem, har fået det hele hentet...
Af fri plads er der knap 9 GB det burde at være rigligt...
Af fejlmeddelser har jeg fået at vide jeg skulle godkende komputeren i
Butik og dette er gjort...
Når jeg prøver at synkronisere programmet over i Iphonen vises den
kort på skærmen for at forsvinde igen
J.K.A
| |
J.K.A (21-03-2010)
| Kommentar Fra : J.K.A |
Dato : 21-03-10 02:13 |
|
On 21 Mar., 09:02, "J.K.A" <jkaxel...@gmail.com> wrote:
> On 20 Mar., 23:19, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
>
>
>
>
>
> > J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:
> > > Jeg har investeret i tomtom navigation til min iphone, men jeg kan
> > > ikke overføre den til min enhed. Min pc er godkendt i til itune under
> > > butikfanen, er der nogen som kan hjælpe mig
>
> > Hvad sker der mere præcist? Man køber jo et program på App Store ved
> > hjælp af iTunes. Derefter downloader man programmet til iTunes. Tomtom
> > navigation er et ret stort program på et par gigabyte. Det tager derfor
> > nogen tid at hente det ned. Med en hurtig forbindelse kan det vist være
> > noget med 20 minutter. Med en langsom endnu længere. Er det lykkedes for
> > dig at hente programmet til iTunes?
> > Når man sætter sin iPhone til sin computer, synkroniserer den
> > normalt med iTunes. Er den allerede sat til, kan man vælge "Opdater"
> > (afhængig af sprog) for at synkronisere sin iPhone. Så bør iPhone blive
> > synkroniseret, og Tomtom navigation bør blive lagt over på iPhone. Det
> > kræver selvfølgelig, at Tomtom er valgt som et af de programmer, der
> > skal synkroniseres med iPhone. Det er det normalt automatisk, når man
> > lige har købt det. Igen skal man huske, at Tomtom er et ret stort
> > program, som det tager lang tid at føre over på iPhone. Det kræver også
> > en del plads. Ud over at programmet fylder et par gigabyte, skal der
> > være en del ekstra plads. Jeg fik i hvert fald en fejlmeddelelse om
> > mangel på plads, så jeg måtte slette nogle billeder og noget musik, da
> > jeg installerede det. Hvor langt er du kommet her? Har du fået nogen
> > fejlmeddelelser.
> > --
> > Henrik Münster
> > Esbjerg
> > Danmark
>
> At få hentet programmet er ingen problem, har fået det hele hentet...
> Af fri plads er der knap 9 GB det burde at være rigligt...
> Af fejlmeddelser har jeg fået at vide jeg skulle godkende komputeren i
> Butik og dette er gjort...
> Når jeg prøver at synkronisere programmet over i Iphonen vises den
> kort på skærmen for at forsvinde igen
Der skal lige siges at det er alle apps jeg henter som den ikke vil
overføre, ikke kun TomTom
>
> J.K.A
| |
Thomas von Hassel (21-03-2010)
| Kommentar Fra : Thomas von Hassel |
Dato : 21-03-10 12:35 |
|
J.K.A <jkaxelsen@gmail.com> wrote:
> On 21 Mar., 09:02, "J.K.A" <jkaxel...@gmail.com> wrote:
> > On 20 Mar., 23:19, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
> >
> >
> >
> >
> >
> > > J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:
> > > > Jeg har investeret i tomtom navigation til min iphone, men jeg kan
> > > > ikke overføre den til min enhed. Min pc er godkendt i til itune under
> > > > butikfanen, er der nogen som kan hjælpe mig
> >
> > > Hvad sker der mere præcist? Man køber jo et program på App Store ved
> > > hjælp af iTunes. Derefter downloader man programmet til iTunes. Tomtom
> > > navigation er et ret stort program på et par gigabyte. Det tager derfor
> > > nogen tid at hente det ned. Med en hurtig forbindelse kan det vist være
> > > noget med 20 minutter. Med en langsom endnu længere. Er det lykkedes for
> > > dig at hente programmet til iTunes?
> > > Når man sætter sin iPhone til sin computer, synkroniserer den
> > > normalt med iTunes. Er den allerede sat til, kan man vælge "Opdater"
> > > (afhængig af sprog) for at synkronisere sin iPhone. Så bør iPhone blive
> > > synkroniseret, og Tomtom navigation bør blive lagt over på iPhone. Det
> > > kræver selvfølgelig, at Tomtom er valgt som et af de programmer, der
> > > skal synkroniseres med iPhone. Det er det normalt automatisk, når man
> > > lige har købt det. Igen skal man huske, at Tomtom er et ret stort
> > > program, som det tager lang tid at føre over på iPhone. Det kræver også
> > > en del plads. Ud over at programmet fylder et par gigabyte, skal der
> > > være en del ekstra plads. Jeg fik i hvert fald en fejlmeddelelse om
> > > mangel på plads, så jeg måtte slette nogle billeder og noget musik, da
> > > jeg installerede det. Hvor langt er du kommet her? Har du fået nogen
> > > fejlmeddelelser.
> > > --
> > > Henrik Münster
> > > Esbjerg
> > > Danmark
> >
> > At få hentet programmet er ingen problem, har fået det hele hentet...
> > Af fri plads er der knap 9 GB det burde at være rigligt...
> > Af fejlmeddelser har jeg fået at vide jeg skulle godkende komputeren i
> > Butik og dette er gjort...
> > Når jeg prøver at synkronisere programmet over i Iphonen vises den
> > kort på skærmen for at forsvinde igen
>
> Der skal lige siges at det er alle apps jeg henter som den ikke vil
> overføre, ikke kun TomTom
de-authorize din iTunes og prøv igen.
/thomas
| |
Thomas von Hassel (21-03-2010)
| Kommentar Fra : Thomas von Hassel |
Dato : 21-03-10 12:36 |
|
J.K.A <jkaxelsen@gmail.com> wrote:
> On 21 Mar., 09:02, "J.K.A" <jkaxel...@gmail.com> wrote:
> > On 20 Mar., 23:19, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
> >
> >
> >
> >
> >
> > > J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:
> > > > Jeg har investeret i tomtom navigation til min iphone, men jeg kan
> > > > ikke overføre den til min enhed. Min pc er godkendt i til itune under
> > > > butikfanen, er der nogen som kan hjælpe mig
> >
> > > Hvad sker der mere præcist? Man køber jo et program på App Store ved
> > > hjælp af iTunes. Derefter downloader man programmet til iTunes. Tomtom
> > > navigation er et ret stort program på et par gigabyte. Det tager derfor
> > > nogen tid at hente det ned. Med en hurtig forbindelse kan det vist være
> > > noget med 20 minutter. Med en langsom endnu længere. Er det lykkedes for
> > > dig at hente programmet til iTunes?
> > > Når man sætter sin iPhone til sin computer, synkroniserer den
> > > normalt med iTunes. Er den allerede sat til, kan man vælge "Opdater"
> > > (afhængig af sprog) for at synkronisere sin iPhone. Så bør iPhone blive
> > > synkroniseret, og Tomtom navigation bør blive lagt over på iPhone. Det
> > > kræver selvfølgelig, at Tomtom er valgt som et af de programmer, der
> > > skal synkroniseres med iPhone. Det er det normalt automatisk, når man
> > > lige har købt det. Igen skal man huske, at Tomtom er et ret stort
> > > program, som det tager lang tid at føre over på iPhone. Det kræver også
> > > en del plads. Ud over at programmet fylder et par gigabyte, skal der
> > > være en del ekstra plads. Jeg fik i hvert fald en fejlmeddelelse om
> > > mangel på plads, så jeg måtte slette nogle billeder og noget musik, da
> > > jeg installerede det. Hvor langt er du kommet her? Har du fået nogen
> > > fejlmeddelelser.
> > > --
> > > Henrik Münster
> > > Esbjerg
> > > Danmark
> >
> > At få hentet programmet er ingen problem, har fået det hele hentet...
> > Af fri plads er der knap 9 GB det burde at være rigligt...
> > Af fejlmeddelser har jeg fået at vide jeg skulle godkende komputeren i
> > Butik og dette er gjort...
> > Når jeg prøver at synkronisere programmet over i Iphonen vises den
> > kort på skærmen for at forsvinde igen
>
> Der skal lige siges at det er alle apps jeg henter som den ikke vil
> overføre, ikke kun TomTom
det er ikke fordi du har købt dine programmer med en anden iTunes konto
?
/thomas
| |
J.K.A (21-03-2010)
| Kommentar Fra : J.K.A |
Dato : 21-03-10 06:48 |
|
On 21 Mar., 12:35, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:
> > On 21 Mar., 09:02, "J.K.A" <jkaxel...@gmail.com> wrote:
> > > On 20 Mar., 23:19, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
>
> > > > J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:
> > > > > Jeg har investeret i tomtom navigation til min iphone, men jeg kan
> > > > > ikke overføre den til min enhed. Min pc er godkendt i til itune under
> > > > > butikfanen, er der nogen som kan hjælpe mig
>
> > > > Hvad sker der mere præcist? Man køber jo et program på App Store ved
> > > > hjælp af iTunes. Derefter downloader man programmet til iTunes. Tomtom
> > > > navigation er et ret stort program på et par gigabyte. Det tager derfor
> > > > nogen tid at hente det ned. Med en hurtig forbindelse kan det vist være
> > > > noget med 20 minutter. Med en langsom endnu længere. Er det lykkedes for
> > > > dig at hente programmet til iTunes?
> > > > Når man sætter sin iPhone til sin computer, synkroniserer den
> > > > normalt med iTunes. Er den allerede sat til, kan man vælge "Opdater"
> > > > (afhængig af sprog) for at synkronisere sin iPhone. Så bør iPhone blive
> > > > synkroniseret, og Tomtom navigation bør blive lagt over på iPhone. Det
> > > > kræver selvfølgelig, at Tomtom er valgt som et af de programmer, der
> > > > skal synkroniseres med iPhone. Det er det normalt automatisk, når man
> > > > lige har købt det. Igen skal man huske, at Tomtom er et ret stort
> > > > program, som det tager lang tid at føre over på iPhone. Det kræver også
> > > > en del plads. Ud over at programmet fylder et par gigabyte, skal der
> > > > være en del ekstra plads. Jeg fik i hvert fald en fejlmeddelelse om
> > > > mangel på plads, så jeg måtte slette nogle billeder og noget musik, da
> > > > jeg installerede det. Hvor langt er du kommet her? Har du fået nogen
> > > > fejlmeddelelser.
> > > > --
> > > > Henrik Münster
> > > > Esbjerg
> > > > Danmark
>
> > > At få hentet programmet er ingen problem, har fået det hele hentet...
> > > Af fri plads er der knap 9 GB det burde at være rigligt...
> > > Af fejlmeddelser har jeg fået at vide jeg skulle godkende komputeren i
> > > Butik og dette er gjort...
> > > Når jeg prøver at synkronisere programmet over i Iphonen vises den
> > > kort på skærmen for at forsvinde igen
>
> > Der skal lige siges at det er alle apps jeg henter som den ikke vil
> > overføre, ikke kun TomTom
>
> det er ikke fordi du har købt dine programmer med en anden iTunes konto
> ?
>
> /thomas
Nej jeg har kun en konto
Har lige prøvet og de-authorize kontoen det hjalp heller ikke
Kan man genistalere itunes uden og miste de programer man har givet
penge for som ligger og venter på at blive overført
| |
Thomas von Hassel (21-03-2010)
| Kommentar Fra : Thomas von Hassel |
Dato : 21-03-10 14:53 |
|
J.K.A <jkaxelsen@gmail.com> wrote:
> On 21 Mar., 12:35, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote: > J.K.A
> <jkaxel...@gmail.com> wrote: > > On 21 Mar., 09:02, "J.K.A"
> <jkaxel...@gmail.com> wrote: > > > On 20 Mar., 23:19, hen...@muenster.dk
> (Henrik Münster) wrote: > > > > > J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote: > > >
> > > Jeg har investeret i tomtom navigation til min iphone, men jeg kan > >
> > > > ikke overføre den til min enhed. Min pc er godkendt i til itune
> under > > > > > butikfanen, er der nogen som kan hjælpe mig > > > > > Hvad
> sker der mere præcist? Man køber jo et program på App Store ved > > > >
> hjælp af iTunes. Derefter downloader man programmet til iTunes. Tomtom > >
> > > navigation er et ret stort program på et par gigabyte. Det tager
> derfor > > > > nogen tid at hente det ned. Med en hurtig forbindelse kan
> det vist være > > > > noget med 20 minutter. Med en langsom endnu længere.
> Er det lykkedes for > > > > dig at hente programmet til iTunes? > > > >
> Når man sætter sin iPhone til sin computer, synkroniserer den > > >
> > normalt med iTunes. Er den allerede sat til, kan man vælge "Opdater" > >
> > > (afhængig af sprog) for at synkronisere sin iPhone. Så bør iPhone
> blive > > > > synkroniseret, og Tomtom navigation bør blive lagt over på
> iPhone. Det > > > > kræver selvfølgelig, at Tomtom er valgt som et af de
> programmer, der > > > > skal synkroniseres med iPhone. Det er det normalt
> automatisk, når man > > > > lige har købt det. Igen skal man huske, at
> Tomtom er et ret stort > > > > program, som det tager lang tid at føre
> over på iPhone. Det kræver også > > > > en del plads. Ud over at
> programmet fylder et par gigabyte, skal der > > > > være en del ekstra
> plads. Jeg fik i hvert fald en fejlmeddelelse om > > > > mangel på plads,
> så jeg måtte slette nogle billeder og noget musik, da > > > > jeg
> installerede det. Hvor langt er du kommet her? Har du fået nogen > > > >
> fejlmeddelelser. > > > > -- > > > > Henrik Münster > > > > Esbjerg > > > >
> Danmark > > > > At få hentet programmet er ingen problem, har fået det
> hele hentet... > > > Af fri plads er der knap 9 GB det burde at være
> rigligt... > > > Af fejlmeddelser har jeg fået at vide jeg skulle godkende
> komputeren i > > > Butik og dette er gjort... > > > Når jeg prøver at
> synkronisere programmet over i Iphonen vises den > > > kort på skærmen for
> at forsvinde igen > > > Der skal lige siges at det er alle apps jeg henter
> som den ikke vil > > overføre, ikke kun TomTom > > det er ikke fordi du
> har købt dine programmer med en anden iTunes konto > ? > > /thomas
>
> Nej jeg har kun en konto Har lige prøvet og de-authorize kontoen det hjalp
> heller ikke Kan man genistalere itunes uden og miste de programer man har
> givet penge for som ligger og venter på at blive overført
jeg er ikke sikker på det hjælper ... hvad med at tage fat i Apple
support istedet ?
/thomas
| |
J.K.A (21-03-2010)
| Kommentar Fra : J.K.A |
Dato : 21-03-10 09:41 |
|
On 21 Mar., 14:52, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:
> > On 21 Mar., 12:35, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote: > J.K.A
> > <jkaxel...@gmail.com> wrote: > > On 21 Mar., 09:02, "J.K.A"
> > <jkaxel...@gmail.com> wrote: > > > On 20 Mar., 23:19, hen...@muenster.dk
> > (Henrik Münster) wrote: > > > > > J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote: > > >
> > > > Jeg har investeret i tomtom navigation til min iphone, men jeg kan > >
> > > > > ikke overføre den til min enhed. Min pc er godkendt i til itune
> > under > > > > > butikfanen, er der nogen som kan hjælpe mig > > > > > Hvad
> > sker der mere præcist? Man køber jo et program på App Store ved > > > >
> > hjælp af iTunes. Derefter downloader man programmet til iTunes. Tomtom > >
> > > > navigation er et ret stort program på et par gigabyte. Det tager
> > derfor > > > > nogen tid at hente det ned. Med en hurtig forbindelse kan
> > det vist være > > > > noget med 20 minutter. Med en langsom endnu længere.
> > Er det lykkedes for > > > > dig at hente programmet til iTunes? > > > >
> > Når man sætter sin iPhone til sin computer, synkroniserer den > > >
> > > normalt med iTunes. Er den allerede sat til, kan man vælge "Opdater" > >
> > > > (afhængig af sprog) for at synkronisere sin iPhone. Så bør iPhone
> > blive > > > > synkroniseret, og Tomtom navigation bør blive lagt over på
> > iPhone. Det > > > > kræver selvfølgelig, at Tomtom er valgt som et af de
> > programmer, der > > > > skal synkroniseres med iPhone. Det er det normalt
> > automatisk, når man > > > > lige har købt det. Igen skal man huske, at
> > Tomtom er et ret stort > > > > program, som det tager lang tid at føre
> > over på iPhone. Det kræver også > > > > en del plads. Ud over at
> > programmet fylder et par gigabyte, skal der > > > > være en del ekstra
> > plads. Jeg fik i hvert fald en fejlmeddelelse om > > > > mangel på plads,
> > så jeg måtte slette nogle billeder og noget musik, da > > > > jeg
> > installerede det. Hvor langt er du kommet her? Har du fået nogen > > > >
> > fejlmeddelelser. > > > > -- > > > > Henrik Münster > > > > Esbjerg > > > >
> > Danmark > > > > At få hentet programmet er ingen problem, har fået det
> > hele hentet... > > > Af fri plads er der knap 9 GB det burde at være
> > rigligt... > > > Af fejlmeddelser har jeg fået at vide jeg skulle godkende
> > komputeren i > > > Butik og dette er gjort... > > > Når jeg prøver at
> > synkronisere programmet over i Iphonen vises den > > > kort på skærmen for
> > at forsvinde igen > > > Der skal lige siges at det er alle apps jeg henter
> > som den ikke vil > > overføre, ikke kun TomTom > > det er ikke fordi du
> > har købt dine programmer med en anden iTunes konto > ? > > /thomas
>
> > Nej jeg har kun en konto Har lige prøvet og de-authorize kontoen det hjalp
> > heller ikke Kan man genistalere itunes uden og miste de programer man har
> > givet penge for som ligger og venter på at blive overført
>
> jeg er ikke sikker på det hjælper ... hvad med at tage fat i Apple
> support istedet ?
>
> /thomas
Det duede sq ikke at fjerne og geninstalere itunes så nu er der
vel appel support tilbage hvis der ikke er andre som har en go ide???
| |
Ukendt (21-03-2010)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 21-03-10 16:53 |
|
On 2010-03-21 16:41:08 +0100, J.K.A said:
> On 21 Mar., 14:52, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
>> J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:jeg er ikke sikker på det hjælper ...
>> hvad med at tage fat i Apple
>> support istedet ?
>>
>> /thomas
>
> Det duede sq ikke at fjerne og geninstalere itunes så nu er der
> vel appel support tilbage hvis der ikke er andre som har en go ide???
Jeg ville forsøge at gendanne telefonen først. Eventuelt gendannelse ud
fra en sikkerhedskopi alternativt gendanne den som en ny tlf.
mvh. Joakim
| |
Henrik Münster (21-03-2010)
| Kommentar Fra : Henrik Münster |
Dato : 21-03-10 20:35 |
|
JHP <usenet_at-jhpb-i-danmark> wrote:
> On 2010-03-21 16:41:08 +0100, J.K.A said:
>
> > On 21 Mar., 14:52, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> >> J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:jeg er ikke sikker på det hjælper ...
> >> hvad med at tage fat i Apple
> >> support istedet ?
> >>
> >> /thomas
> >
> > Det duede sq ikke at fjerne og geninstalere itunes så nu er der
> > vel appel support tilbage hvis der ikke er andre som har en go ide???
>
> Jeg ville forsøge at gendanne telefonen først. Eventuelt gendannelse ud
> fra en sikkerhedskopi alternativt gendanne den som en ny tlf.
Jeg ville også lede i den boldgade. Det der med at geninstallere
programmer, det er vist noget, man gør under Windows. Jeg har aldrig set
det hjælpe. Når en iPhone driller, kan man i første omgang prøve at
slukke den helt og tænde den igen. Dernæst kan man, som du foreslår,
prøve at gendanne den. Så vil iTunes indlæse styresystem, programmer
osv. på iPhone fra den backup, der bliver taget ved hver synkronisering.
Hvis det heller ikke hjælper, kan man prøve at afinstallere programmerne
ved at fjerne hakket ud for dem i iTunes og synkronisere sin iPhone.
Derefter kan man sætte hakkerne igen og atter synkronisere. Så bliver de
læst over på iPhone igen.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark
| |
J.K.A (22-03-2010)
| Kommentar Fra : J.K.A |
Dato : 22-03-10 11:22 |
|
On 21 Mar., 20:34, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
> JHP <usenet_at-jhpb-i-danmark> wrote:
> > On 2010-03-21 16:41:08 +0100, J.K.A said:
>
> > > On 21 Mar., 14:52, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> > >> J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:jeg er ikke sikker p det hj lper ....
> > >> hvad med at tage fat i Apple
> > >> support istedet ?
>
> > >> /thomas
>
> > > Det duede sq ikke at fjerne og geninstalere itunes s nu er der
> > > vel appel support tilbage hvis der ikke er andre som har en go ide???
>
> > Jeg ville fors ge at gendanne telefonen f rst. Eventuelt gendannelse ud
> > fra en sikkerhedskopi alternativt gendanne den som en ny tlf.
>
> Jeg ville ogs lede i den boldgade. Det der med at geninstallere
> programmer, det er vist noget, man g r under Windows. Jeg har aldrig set
> det hj lpe. N r en iPhone driller, kan man i f rste omgang pr ve at
> slukke den helt og t nde den igen. Dern st kan man, som du foresl r,
> pr ve at gendanne den. S vil iTunes indl se styresystem, programmer
> osv. p iPhone fra den backup, der bliver taget ved hver synkronisering.
> Hvis det heller ikke hj lper, kan man pr ve at afinstallere programmerne
> ved at fjerne hakket ud for dem i iTunes og synkronisere sin iPhone.
> Derefter kan man s tte hakkerne igen og atter synkronisere. S bliver de
> l st over p iPhone igen.
> --
> Henrik M nster
> Esbjerg
> Danmark
Jeg har lige gjort alt ovenstående,synkroniseret + alt det andet,
intet virker :-/
Jeg får følgende besked når jeg prøver at synkronisere
"Nogle af programmerne i Itunes-bibliotek inklusiv W Europe blev ikke
instaleret på iphone fordi du ikke har tilladelse til at afspille på
denne computer.
Hvis du vil godkende denne computer til emner købt i Itunes Store skal
du vælge Butik>Godkend computer"
Alt er prøvet, inklusiv Butik>Godkend computer ca 1000 gange men NEJ
den vil ikke.
Der skal lige siges jeg bruger Windows Vista (Venter med længsel på
min MacBook pro) Kan det have en invirkning på nogle af mine
problemer???
| |
Thomas von Hassel (22-03-2010)
| Kommentar Fra : Thomas von Hassel |
Dato : 22-03-10 18:26 |
|
J.K.A <jkaxelsen@gmail.com> wrote:
> On 21 Mar., 20:34, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
> > JHP <usenet_at-jhpb-i-danmark> wrote:
> > > On 2010-03-21 16:41:08 +0100, J.K.A said:
> >
> > > > On 21 Mar., 14:52, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> > > >> J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:jeg er ikke sikker p det hj lper ...
> > > >> hvad med at tage fat i Apple
> > > >> support istedet ?
> >
> > > >> /thomas
> >
> > > > Det duede sq ikke at fjerne og geninstalere itunes s nu er der
> > > > vel appel support tilbage hvis der ikke er andre som har en go ide???
> >
> > > Jeg ville fors ge at gendanne telefonen f rst. Eventuelt gendannelse ud
> > > fra en sikkerhedskopi alternativt gendanne den som en ny tlf.
> >
> > Jeg ville ogs lede i den boldgade. Det der med at geninstallere
> > programmer, det er vist noget, man g r under Windows. Jeg har aldrig set
> > det hj lpe. N r en iPhone driller, kan man i f rste omgang pr ve at
> > slukke den helt og t nde den igen. Dern st kan man, som du foresl r,
> > pr ve at gendanne den. S vil iTunes indl se styresystem, programmer
> > osv. p iPhone fra den backup, der bliver taget ved hver synkronisering.
> > Hvis det heller ikke hj lper, kan man pr ve at afinstallere programmerne
> > ved at fjerne hakket ud for dem i iTunes og synkronisere sin iPhone.
> > Derefter kan man s tte hakkerne igen og atter synkronisere. S bliver de
> > l st over p iPhone igen.
> > --
> > Henrik M nster
> > Esbjerg
> > Danmark
>
> Jeg har lige gjort alt ovenstående,synkroniseret + alt det andet,
> intet virker :-/
> Jeg får følgende besked når jeg prøver at synkronisere
> "Nogle af programmerne i Itunes-bibliotek inklusiv W Europe blev ikke
> instaleret på iphone fordi du ikke har tilladelse til at afspille på
> denne computer.
> Hvis du vil godkende denne computer til emner købt i Itunes Store skal
> du vælge Butik>Godkend computer"
> Alt er prøvet, inklusiv Butik>Godkend computer ca 1000 gange men NEJ
> den vil ikke.
> Der skal lige siges jeg bruger Windows Vista (Venter med længsel på
> min MacBook pro) Kan det have en invirkning på nogle af mine
> problemer???
nej .. igen .. tag fat i Apple Support ...
< http://www.apple.com/dk/support/itunes/contact.html?form=app_store&topi
c=App%20Store&subtopic=Troubleshooting%20Applications>
/thomas
| |
J.K.A (23-03-2010)
| Kommentar Fra : J.K.A |
Dato : 23-03-10 10:28 |
|
On 22 Mar., 18:26, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:
> > On 21 Mar., 20:34, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
> > > JHP <usenet_at-jhpb-i-danmark> wrote:
> > > > On 2010-03-21 16:41:08 +0100, J.K.A said:
>
> > > > > On 21 Mar., 14:52, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> > > > >> J.K.A <jkaxel...@gmail.com> wrote:jeg er ikke sikker p det hj lper ...
> > > > >> hvad med at tage fat i Apple
> > > > >> support istedet ?
>
> > > > >> /thomas
>
> > > > > Det duede sq ikke at fjerne og geninstalere itunes s nu er der
> > > > > vel appel support tilbage hvis der ikke er andre som har en go ide???
>
> > > > Jeg ville fors ge at gendanne telefonen f rst. Eventuelt gendannelse ud
> > > > fra en sikkerhedskopi alternativt gendanne den som en ny tlf.
>
> > > Jeg ville ogs lede i den boldgade. Det der med at geninstallere
> > > programmer, det er vist noget, man g r under Windows. Jeg har aldrig set
> > > det hj lpe. N r en iPhone driller, kan man i f rste omgang pr ve at
> > > slukke den helt og t nde den igen. Dern st kan man, som du foresl r,
> > > pr ve at gendanne den. S vil iTunes indl se styresystem, programmer
> > > osv. p iPhone fra den backup, der bliver taget ved hver synkronisering.
> > > Hvis det heller ikke hj lper, kan man pr ve at afinstallere programmerne
> > > ved at fjerne hakket ud for dem i iTunes og synkronisere sin iPhone.
> > > Derefter kan man s tte hakkerne igen og atter synkronisere. S bliver de
> > > l st over p iPhone igen.
> > > --
> > > Henrik M nster
> > > Esbjerg
> > > Danmark
>
> > Jeg har lige gjort alt ovenstående,synkroniseret + alt det andet,
> > intet virker :-/
> > Jeg får følgende besked når jeg prøver at synkronisere
> > "Nogle af programmerne i Itunes-bibliotek inklusiv W Europe blev ikke
> > instaleret på iphone fordi du ikke har tilladelse til at afspille på
> > denne computer.
> > Hvis du vil godkende denne computer til emner købt i Itunes Store skal
> > du vælge Butik>Godkend computer"
> > Alt er prøvet, inklusiv Butik>Godkend computer ca 1000 gange men NEJ
> > den vil ikke.
> > Der skal lige siges jeg bruger Windows Vista (Venter med længsel på
> > min MacBook pro) Kan det have en invirkning på nogle af mine
> > problemer???
>
> nej .. igen .. tag fat i Apple Support ...
>
> < http://www.apple.com/dk/support/itunes/contact.html?form=app_store&topi
> c=App%20Store&subtopic=Troubleshooting%20Applications>
>
> /thomas
Tak for hjælpen til ALLE har fået det til at virke
| |
|
|