MS Windows
briani 27239
NumLock
Fra : Jakob Griffel

Dato : 11-03-10 11:47

Hej med jer

Efter at have oprettet et hjemmenetværk med en lille ny bærbar er min
XP-maskine begyndt med at starte op uden at NumLock er aktiveret.
Det har altid været aktiveret når jeg tændte min maskine - og det vil jeg da
gerne have det til igen...
Kan man ikke sætte et flueben et sted eller noget?

--
Hilsen Jakob

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-03-10 12:22