MS Windows
briani 27239
Langt dokument i Powerpoint
Fra : TE08

Dato : 02-03-10 10:50

Hej, kunne ikke finde nogen bedre gruppe...

Jeg er ved at lave en powerpoint-præsentation (PP2007) med bl.a. et
interview. Interview'et findes som lyd og er afskrevet ordret, så man kan
følge med på skærmen.

Problemet er, at teksten fylder ca. 3 sider, hvis det skal være en fornuftig
størrelse..., jeg fandt så på at fordele teksten over tre dias', men hver
gang man skifter dias, stopper lyden...

Kan det problem løses...?? Evt. måtte teksten godt være i et rullefelt, så
man bare kunne rulle nedad....

Hilsen Tommy

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-03-10 10:55

TE08 skrev:

>Hej, kunne ikke finde nogen bedre gruppe...

dk.edb.programpakker.ms-office

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : TE08

Dato : 02-03-10 11:09

Hej Ivan, tak for henvisningen, jeg har skrevet indlægget i den gruppe
nu....

Tommy

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 02-03-10 10:59

On Tue, 2 Mar 2010 10:49:48 +0100, "TE08" <te08alfabeta@live.dk>
wrote:

>Problemet er, at teksten fylder ca. 3 sider, hvis det skal være en fornuftig
>størrelse..., jeg fandt så på at fordele teksten over tre dias', men hver
>gang man skifter dias, stopper lyden...
Måske kunne man dele lyde op i 3 dele og lade dem følge de 3 dias ?
Selvf. dele der hvor der er naturlige pauser i lyden.

/Hans

Fra : TE08

Dato : 02-03-10 11:11

Hej Hans, jeg vil meget gerne undgå at klippe i lyden...

På opfordring fra Ivan, har jeg oprettet spørgsmålet i
dk.edb.programpakker.ms-office nu...

Tommy