MS Windows
briani 27239
windows 7 ultimate - slukker skærm.
Fra : jos

Dato : 01-03-10 14:29

jeg har en w7u, som har køer som DLNAserver i en månedstid. Den er sat op
til bl.a automatiske updates, og virker som sådan udmærket, bortset fra at
jeg ikke mere har lokalskærm. Dvs, at efter winlogoet, lige som
logonknappen skal vises, bliver skærmen sort.
Jeg kan boote i sikkerhedsmode, og får så arbejdsskærm, hvor jeg har prøvet
at sætte forskellige opløsninger, - men med samme resultat.
Jeg har prøvet at starte på DVDen, og køre en reparation af windows. Her fik
jeg en melding om fejl i opstartprocessen og tilbud om at få det automatisk
repareret. Dette resulterede også i en discscan under opstarten, hvorefter
windows starter op, og virker (netadgang til maskinen) og..
skærmen slukker efter winlogoet, lige som logonknappen skal vises, bliver
skærmen sort. ;(

nogen bud??

finn