MS Windows
briani 27239
Windows 7 - Genvej til sluk på desktop ?
Fra : Mogens

Dato : 01-03-10 00:56

Hej

Min gamle mor har fået en ny PC med Windows 7 og hun har en smule
svært ved at få den slukket. Er der en måde hvorpå man kan oprette en
genvej på desktoppen som får maskinen til at lukke ned ? ( så kan jeg
jo smække et stort SLUK ikon på )

På forhånd tak

mvh Mogens

Fra : Ole C

Dato : 01-03-10 09:54

Mogens skrev blandt andet:

> [...]
> svært ved at få den slukket. Er der en måde hvorpå man kan oprette en
> genvej på desktoppen som får maskinen til at lukke ned ? ( så kan jeg

Her er en opskrift, som formodentlig også virker i Win7 - virker i alr fald
i Vista
http://www.pcworld.dk/art/9830?page=1

--
vh
Ole C

Fra : kk

Dato : 01-03-10 10:49

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Her er en opskrift, som formodentlig også virker i Win7 - virker i alr
> [...]
Den viste procedure virker også fint med Windows XP.
mvh
kk

Fra : Kurt Andersen

Dato : 01-03-10 12:16

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Den viste procedure virker også fint med Windows XP.
> mvh
> kk
Ja og den virker fint i Win 7 tak for det

Kurt

Fra : Ole C

Dato : 01-03-10 16:43

kk skrev blandt andet:

> Den viste procedure virker også fint med Windows XP.

Ja, det var dengang den blev "opfundet"

--
vh
Ole C

Fra : kk

Dato : 01-03-10 19:44

> Ja, det var dengang den blev "opfundet"
>
> --
> vh
> Ole C

Jeg regner med, at du bare er venlig, ikke sarkastisk?
mvh
kk

Fra : Ole C

Dato : 01-03-10 20:12

kk skrev blandt andet:

> Jeg regner med, at du bare er venlig, ikke sarkastisk?

Hvori skulle sarkasmen dog ligge?

--
vh
Ole C

Fra : Mogens

Dato : 01-03-10 02:10

On 1 Mar., 09:53, "Ole C" <m...@FJERNolec.dk> wrote:

> Her er en opskrift, som formodentlig også virker i Win7 - virker i alr fald
> i Vistahttp://www.pcworld.dk/art/9830?page=1

Mange tak. Det prøver jeg.

mvh Mogens

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-03-10 13:53

Mogens skrev:

> Min gamle mor har fået en ny PC med Windows 7
> og hun har en smule svært ved at få den slukket.

Tryk kortvarigt på afbryderknappen (samme sted hvor
hun tænder), så lukkes alle vinduer - og derefter
manskinen.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-03-10 15:55

On Sun, 28 Feb 2010 23:56:06 -0800 (PST), Mogens <moveng@gmail.com>
wrote:

Du kan dowloade en sidebar gadget til det.