MS Windows
briani 27239
Læse HD fra en bærbar med Vista
Fra : nederbasse

Dato : 24-02-10 21:47

Hej

Min chefs bærbare pc kunne pludselig ikke tænde og i stedet for at vente på
en reparation fik han en ny med Windows 7
Jeg tog HD'en ud af den gamle bærbare med Windows Vista og satte den i en
USB boks så han kunne genskabe data ril den nye bærbare.

Jeg kan ikke finde data på den gamle HD og kun se en partition som er NTFS
formateret, der skal gerne være en partion der skal indeholde system data og
hans dokumenter, desktop mm.

Hvordan få jeg de data ud?
Har prøvet med Windows 7, Xp og Ubunto

Lars

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-02-10 22:11

"nederbasse" <nn@mm.kk> skrev i meddelelsen
> [...]
> formateret, der skal gerne være en partion der skal indeholde system data

Nu skriver du ikke, hvad problemet var den den gamle pc, men kan det tænkes
at være et smadret filsystem?
Så skal du på den computer, hvorfra du vil genskabe data installere et
datarecovery program.
Det kan f.eks. være
www.pcinspector.de
gratis og på dansk.