MS Windows
briani 27239
Problemer med seneste updates til Win 7
Fra : Jesper

Dato : 24-02-10 18:16

Hej.

Er der andre end mig som har oplevet problemer med de updates til Win 7
som er kommer her lige omkring den 22/2 07 fra Microsoft?

Min maskine kunne ikke starte ordentligt op efter installationen - fik
ikke set helt hvad den skrev af fejlmeddelse. Jeg gendannede systemet
til før opdateringe og så virker det fint igen.

mvh

Jesper

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 24-02-10 21:13

"Jesper" <christop@post1.dknet.*.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Er der andre end mig som har oplevet problemer med de updates til Win 7
> som er kommer her lige omkring den 22/2 07 fra Microsoft?

Jeg havde problemer før, hvor W7 (Home premium, 32 bit) havde det med at
fryse mindst et par gange om ugen. Og fryse vil sige at maskinen var helt
utilgængelig. Løsningen var at hive stikket ud og starte igen.

Jeg lurer selvfølgelig på om den tendens nu er bekæmpet, efter at jeg har
installeret opdateringerne.
Der er da gået en dags tid hvor alt er idyl (7-9-13).

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's when replying by e-mail.

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-10 21:42

Poul E. Jørgensen skrev:
> [...]
> har installeret opdateringerne.
> Der er da gået en dags tid hvor alt er idyl (7-9-13).

Ingen problemer hverken før eller efter, Win7 home premium 64bit

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 25-02-10 08:26

"Poul E. Jørgensen" <33@AAGVDNET.DK> wrote in message
> [...]
> installeret opdateringerne.
> Der er da gået en dags tid hvor alt er idyl (7-9-13).

I dag ophørte så idyllen
Det er sk... irriterende, så det ender nok med en reinstallation.

Fra : KentBM

Dato : 25-02-10 18:29

Den 25-02-2010 08:25, Poul E. Jørgensen skrev:

> I dag ophørte så idyllen
> Det er sk... irriterende, så det ender nok med en reinstallation.

Jeg har en gammel Pentium 4 2,4GHz med Windows 7 Home Premium i 32 bit
og en Lenovo R61 med samme i 64 bit. Jeg har ingen problemer med nogle
af maskinerne som stammer fra Windows.

Er du sikker på, at alt hardware har korrekt driver og i øvrigt er
understøttet af Win 7? Så måske er det meget godt at få installeret helt
forfra så alt er på plads.

--

Kent

Fra : co@ch [4130]

Dato : 25-02-10 18:15

"Poul E. Jørgensen" <33@AAGVDNET.DK> skrev i meddelelsen
> [...]
> Poul E. Jørgensen
>
> Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
> Remove the two A's when replying by e-mail.

Ingen problemer her med update på Windows 7 Ultimate 32bit

Mvh
Bri@n

Fra : Jesper

Dato : 26-02-10 18:38

Jesper skrev:
> [...]
> ikke set helt hvad den skrev af fejlmeddelse. Jeg gendannede systemet
> til før opdateringe og så virker det fint igen.

Tak for Jeres inputs.

En gendannelse til tidligere kontrolpunkt og opdatering påny har løst det...

mvh

Jesper