MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Printer Canon Pixma IP 3000 og Win 7
Fra : Jesper

Dato : 22-02-10 15:43

Hej.

Jeg har fået Win 7 og vil gerne installere min printer, Canon Pixma IP
3000, men jeg får at vide, at der er et kompalitetsproblem, når jeg
ilægger min CD.

Hvor finder jeg opdateret drivere, så den kan virke med Win 7 - kan ikke
finde det på Canons hjemmeside (sikkert bare mig, som skal have nye
briller...

Andet jeg skal være opmærksom på i denne forbindelse inden installation?

mvh

Jesper

Fra : Preben

Dato : 22-02-10 15:54

Den 22.02.2010 kl. 15:43 skrev :

> [...]
> briller...
>
> Andet jeg skal være opmærksom på i denne forbindelse inden installation?

Prøv dette link:
http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=ModelInfoAct&tabact=DownloadDetailTabAct&fcategoryid=357&modelid=10238

--
mvh/Preben

Fra : jos

Dato : 22-02-10 19:14

Preben wrote:

> Prøv dette link:
> http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=ModelInfoAct&tabact=DownloadDetailTabAct&fcategoryid=357&modelid=10238

Jeg satte bare printeren til efter at have installeret w7.
Dagen efter var der nogle opdateringer, som jeg tillod at køre, og derefter
virkede alt som vanligt.
W7 er imho god til selv at finde drivere, - men kan hjælpes lidt på vej med,
på kommandofeltet at starte hdwwiz

finn

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-02-10 15:52

"Jesper" <christop@post1.dknet.*.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor finder jeg opdateret drivere, så den kan virke med Win 7 - kan
> ikke finde det på Canons hjemmeside (sikkert bare mig, som skal have
> nye briller...

Jeg har ikke checket, hvad der ligger hos Canon, men en Vista-driver vil
sandsynligvis virke, da Win7 "bare" er en opdateret og optimeret Vista.

Jan

Fra : Jesper

Dato : 24-02-10 18:11

Jesper skrev:
> [...]
> briller...
>
> Andet jeg skal være opmærksom på i denne forbindelse inden installation?

Tak for Jeres inputs.

mvh

Jesper