MS Windows
briani 27239
Win7 er underlig
Fra : pm

Dato : 22-02-10 08:57

Oplever tit jeg vil hente eller gemme et program, senest Thunderbird.
Downloader...systemet arbejder ...men filen findes ikke noget steds...hvad
går det galt ???

PM

Fra : emjeppesen

Dato : 22-02-10 11:14

pm skrev:

>Oplever tit jeg vil hente eller gemme et program, senest Thunderbird.
>Downloader...systemet arbejder ...men filen findes ikke noget steds...hvad
>går det galt ???

Ligger filen ikke i "overførsler" ?

Hilsen emj

Fra : Ole C

Dato : 22-02-10 13:00

pm skrev blandt andet:

> Oplever tit jeg vil hente eller gemme et program, senest Thunderbird.
> Downloader...systemet arbejder ...men filen findes ikke noget
> steds...hvad går det galt ???

Lyder ikke umiddelbart til at være et problem med Windows7, men snarere at
du ikke helt har styr på hvor Thunderbird lægger downloadede filer?
Kig under Funktioner>Indstillinger>Overordnet - hvor du i øvrigt selv kan
bestemme hvor filerne lægges, eller om du hver gang vil spørges om
placeringen.

--
vh
Ole C

Fra : emjeppesen

Dato : 22-02-10 13:51

Ole C skrev:

>Kig under Funktioner>Indstillinger>Overordnet - hvor du i øvrigt selv kan
>bestemme hvor filerne lægges, eller om du hver gang vil spørges om
>placeringen.

Gælder kun i firefox.
I IE skal du selv vælge, hvor du gemmer filen (f.eks skrivebord), hvor
den er let at finde.

Hilsen emj

Fra : Ole C

Dato : 22-02-10 14:54

emjeppesen skrev blandt andet:

> Gælder kun i firefox.
> I IE skal du selv vælge, hvor du gemmer filen (f.eks skrivebord), hvor
> den er let at finde.

OK, ingen af os er vist helt opmærksomme:
OP skriver om Thunderbird, ser jeg nu - og den har jeg ikke noget detaljeret
kendskab til...

--
vh
Ole C

Fra : emjeppesen

Dato : 22-02-10 15:14

Ole C skrev:

>OP skriver om Thunderbird, ser jeg nu - og den har jeg ikke noget detaljeret
>kendskab til...

Det var jo bare et eksempel på, hvad han havde prøvet at downloade.

Hilsen emj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-02-10 16:03

"Ole C" <> skrev i meddelelsen
> OP skriver om Thunderbird, ser jeg nu - og den har jeg ikke noget
> detaljeret kendskab til...

Nu nævnte spørgeren heller ikke, hvad han/hun bruger - Thunderbird var
bare et eksempel på en et downloadet program.

Så vi kan kun gætte - nu er Firefox og IE nævt - så lad os bare tage
Chrome også

Det lægger som default filerne i mappen Downloads i
dokument-mappen......

Jan

Fra : JYH

Dato : 22-02-10 16:38

pm wrote:
> Oplever tit jeg vil hente eller gemme et program, senest Thunderbird.
> Downloader...systemet arbejder ...men filen findes ikke noget
> steds...hvad går det galt ???

Brug søgefunktionen til at finde filen.
Bagefter kan du oprette en mappe til downloads
- og så sørge for fortælle din browser hvor den skal downloade filer.
Alternativt kan du downloade til skrivebordet.