MS Windows
briani 27239
hjælp til F/J amilo mini Ui 3520
Fra : KS

Dato : 21-02-10 10:19

Når jeg booter min amilo mini Ui3520 stopper den ved sort skærm hvor man kan
vælge mellem
* genstart windows normalt
* genstart windows i fejlsikret tilstand
* genstart windows med sidst virkende konfiguration

jeg har forsøgt det hele og ved hver prøve kommer windows (xp) frem et kort
øjeblik - derefter et nanoglimt af noget blå skærm man ikke kan nå at se og
ej heller pause på - inden maskinen starter forfra igen.....

der er rescue-dvd/cd med men der er ikke noget cd/dvd-drev og jeg kan ej
heller sætte bios til at boote påUSB...
nogen konstruktive forslag?

påforhånd tak
Kenneth
PS! hvis dette er en forkert gruppe at spørge i, henvis mig venligst til
rette gruppe, tak