MS Windows
briani 27239
Sorte ikoner
Fra : Ryan Andersen

Dato : 16-02-10 20:46

Jeg har pludselig fået et problem med ikoner på skrivebordet. Ikonerne for
mine programmer er sorte ved logon. Kun teksten nedenunder står normalt.
Systemikonerne, bla. papirkurven derimod er normale. Jeg kan genskabe
ikonerne ved enten at skifte et ikonblillede er gendanne standarder, men ved
næste logon er de igen sorte. Hvad gør jeg ved dette irriterende problem?

Fra : LG

Dato : 17-02-10 12:08

"Ryan Andersen" <ryan@kallnet.fo> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikonerne ved enten at skifte et ikonblillede er gendanne standarder, men
> ved næste logon er de igen sorte. Hvad gør jeg ved dette irriterende

Spørgsmål for en ordens skyld: Er det er registreret Windows version du
kører med?

mvh
LG

Fra : Ryan Andersen