MS Windows
briani 27239
Hovedrengøring i win7?
Fra : Henning Lund

Dato : 16-02-10 13:03

I tidligere styresystemer har jeg brugt Toniarts easycleaner til
at fjerne gamle sære ting der ikke mere hører hjemme på
computeren. Jeg har aldrig oplevet programmet lave udu i noget så
nu vil jeg gerne vide, hvad jeg kan bruge i win7 som heller ikke
sletter mere end hvad godt er?

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-02-10 13:35

Henning Lund skrev den 16-02-2010 13:02:
> [...]
> aldrig oplevet programmet lave udu i noget så nu vil jeg gerne vide,
> hvad jeg kan bruge i win7 som heller ikke sletter mere end hvad godt er?

Her er nogle ideer: http://mozilladanmark.dk/produkter/. Jeg har ikke
selv prøvet værktøjerne.

Fra : Henning Lund

Dato : 16-02-10 14:24

Jens Jensen wrote:

> Her er nogle ideer: http://mozilladanmark.dk/produkter/. Jeg
> har ikke
> selv prøvet værktøjerne.

Æh? Hvor søren finder du dem?

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 16-02-10 14:35

Jens Jensen skrev:

>Her er nogle ideer: http://mozilladanmark.dk/produkter/. Jeg har ikke
>selv prøvet værktøjerne.

Hvad har det med renseprogrammer at gøre?

Hilsen emj

Fra : Henning Lund

Dato : 16-02-10 14:40

emjeppesen wrote:

> Hvad har det med renseprogrammer at gøre?

Pye ha jeg troede bare det var mig den var gal med

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-02-10 15:17

Henning Lund skrev den 16-02-2010 14:39:
> Pye ha jeg troede bare det var mig den var gal med

Æhem .... det var noget forkert fra klipboxen. Undskyld forvirringen.
Det, jeg ville henvise til, var en omtale af nogle værktøjer til at
rense og vedligeholde sin PC: http://www.spywarefri.dk/viden/.

Fra : Henning Lund

Dato : 16-02-10 15:29

Jens Jensen wrote:

> [...]
> forvirringen.
> Det, jeg ville henvise til, var en omtale af nogle værktøjer

Gør som jeg, tag resten af ugen fri Jeg har bilproblemer det
giver også de særeste ideer og handlinger.

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 16-02-10 14:34

Henning Lund skrev:

> [...]
>computeren. Jeg har aldrig oplevet programmet lave udu i noget så
>nu vil jeg gerne vide, hvad jeg kan bruge i win7 som heller ikke

Der er jo MS egen
http://onecare.live.com/site/da-DK/center/whatsnew.htm

og f.eks. CCleaner
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Som begge er gratis.

Så er der RegistryBooster, som ikke er gratis og som jeg har mindre
erfaring med.

Hilsen emj

Fra : Henning Lund

Dato : 16-02-10 14:37

emjeppesen wrote:

> Der er jo MS egen
> http://onecare.live.com/site/da-DK/center/whatsnew.htm

Ok den kendte jeg ikke.

> og f.eks. CCleaner
> http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Den har jeg så mindre gode erfaringer med, jeg synes det er svært
at overskue hvad der skal flueben i eller ej for at undgå at lave
skidt i noget.

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 16-02-10 21:23

Henning Lund skrev:

>Den har jeg så mindre gode erfaringer med, jeg synes det er svært
>at overskue hvad der skal flueben i eller ej for at undgå at lave
>skidt i noget.

Du skal bare beholde de flueben, som er default ved installationen.
Jeg har aldrig oplevet at CCleaner lavede ulykker.

Hilsen emj

Fra : Henning Lund

Dato : 16-02-10 22:14

emjeppesen wrote:

> Du skal bare beholde de flueben, som er default ved
> installationen.
> Jeg har aldrig oplevet at CCleaner lavede ulykker.
>
> Hilsen emj

Åkaj.
Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : K.A.Hansen

Dato : 16-02-10 15:01

"Henning Lund" <hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>computeren. Jeg har aldrig oplevet programmet lave udu i noget
>så nu vil jeg gerne vide, hvad jeg kan bruge i win7 som heller

Eusing Free Registry Cleaner
http://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm

Easy Cleaner
http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm

Begge er gratis, dansksprogede og kører under Windows 7

mvh
kaj

Fra : Henning Lund

Dato : 16-02-10 15:27

K.A.Hansen wrote:

> Easy Cleaner
> http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm
>
> Begge er gratis, dansksprogede og kører under Windows 7

Aha, easycleaner er jo det jeg har brugt i mange år, mææææn jeg
troede ikke den var til win7

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : J

Dato : 16-02-10 15:55

"K.A.Hansen" <kahan@postti.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Easy Cleaner
> http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm
>
> Begge er gratis, dansksprogede og kører under Windows 7

Køre under?