MS Windows
briani 27239
Backup
Fra : Gert Jacobsen

Dato : 15-02-10 07:46

Hej Ng
Jeg har fået migen extern harddisk til backup.
Jeg vil gerne have bakup af flere maskiner på samme externe.
Der er plads nok til at lave simple kopier af d: "datadrev".
Er der en måde at få lavet backup som svarer til goost som når man kopere
alt, incl system filer til en ny og større harddisk. Blot med den forskel at
jeg skal have flere kopier på samme externe disk?
Det skulle så kunne redde mig fra de helt store nedbrud?
Mvh
Gert

Fra : Søren Blom

Dato : 15-02-10 11:59

"Gert Jacobsen" <engvangtest@jacobsen.tdcadsl.dk> skrev
> [...]
> at jeg skal have flere kopier på samme externe disk?
> Det skulle så kunne redde mig fra de helt store nedbrud?

Den nemmeste måde, er da vist at bruge Ghost til formålet og så lave en
mappe på din eksterne disk til hver maskine laver en Ghost image fra.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Fra : Henning

Dato : 15-02-10 20:57

On Mon, 15 Feb 2010 07:45:57 +0100, "Gert Jacobsen"
<engvangtest@jacobsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hej Ng
>Jeg har fået migen extern harddisk til backup.
>Jeg vil gerne have bakup af flere maskiner på samme externe.
>Der er plads nok til at lave simple kopier af d: "datadrev".

Brug Windows egen backup-program og gem med forskellige filnavne.