MS Windows
briani 27239
Genoprettelse af Win7 64b ulti
Fra : Hagar

Dato : 14-02-10 10:24

Hej i gruppen

Der er gået noget i ged på min maskine, der er noget der driller, og jeg har
så i den forbindelse villet gå tilbage i tiden, fra før dette drilleri
opstod. Der er masser af punkter, og det hele går også meget fint i gang, og
når maskinen rebooter og kommer ind i Windows igen, så får jeg beskeden at
processen ikke kunne gennemføres, og der er lige meget hvilket punkt jeg
vælger jeg får denne besked ved.
Er der nogen der har en ide, eller skal jeg have fat i supporten igen, som i
øvrigt er ret så effektive.

Hagar

Fra : Knud Erik

Dato : 14-02-10 11:35

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg vælger jeg får denne besked ved.
> Er der nogen der har en ide, eller skal jeg have fat i supporten igen, som

Hej
Jeg bruger Kaspersky Internet Security og den tillader ikke at jeg
laver en systemgendannelse, hvis jeg ikke fjerner flueben ved et
punkt, som hedder "Aktiver Selvforsvar".

Måske har du et lignende problem

MVH
Knud Erik

Fra : Hagar

Dato : 15-02-10 13:13

> [...]
> laver en systemgendannelse, hvis jeg ikke fjerner flueben ved et
> punkt, som hedder "Aktiver Selvforsvar".

Nej, det var nu ikke lige det, selv om jeg bruger Avast. Jeg fjernede Avast
og prøvede igen, men med samme resultat.

Hagar