MS Windows
briani 27239
Office 2007
Fra : lom k

Dato : 13-02-10 13:52

Hej

jeg har problemer med at kunne sende fra office 2007.
Jeg har checket at server navn og port nr er rigtige

så jeg burde kunne sende. jeg har tidligere haft problemet hvor jeg har
"løst" det ved at oprette i windows mail/putlook express og export
import til outlook. men skal nu lave det på en win 7 hvor der ikke er
windows mail.

har tidligere hørt om e4n patch jeg skal hente men hvilken...??

nogen ide'er

mvh

lomse

Fra : Martin Ploug

Dato : 14-02-10 02:45

Den 13-02-2010 13:52, lom k skrev:

> [...]
> windows mail.
>
> har tidligere hørt om e4n patch jeg skal hente men hvilken...??

Hej Lomese

Har du fået løst dit problem?
Ellers kan du prøve at installere e-mail programmet
Thunderbird http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/
og gøre det til standardprogram til e-mails.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Jens Jensen

Dato : 14-02-10 03:42

lom k skrev den 13-02-2010 13:52:
> jeg har problemer med at kunne sende fra office 2007.

TDC's server hedder asmtp.mail.dk. Bemærk a-et. Portnr. er 587.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19960

Fra : lom k

Dato : 15-02-10 08:56

Jens Jensen wrote:

> TDC's server hedder asmtp.mail.dk. Bemærk a-et. Portnr. er 587.
>
> http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19960

Hej Jens
takker men det er jeg opmærksom på

og andet mail program hmmm vil helst bruge outlook

Fra : Jens Jensen

Dato : 15-02-10 13:24

MÃ¥ske er det en firewall, som blokerer, selvom jeg synes, at firewallen
burde give en meddelelse om blokeringen.