MS Windows
briani 27239
Win 7 Pludselig Langsom
Fra : Fam Højrup

Dato : 12-02-10 09:32

Min 7ér har indtil for en uges tid kørt perfekt. Den bootede meget hurtigere
op end min foregående Vista.
Men nu tager 7éren (måske efter en win opdatering) en evighed om at boote
op. Meget længere end Vista gjorde.
Den tager vel 2 til 3 minutter mod langt under 1 min før problemer opstod.
Jeg har IKKE instaleret nogle nye programmer siden den begyndte at blive
langsom.
Har kørt SuperAntispyware og CC cleaner og skannet for virus.
Det var ingen Virus men fandt lidt uskadelige cookies med SuperASW og
rettede nogle få fejl CC fandt.
Ingen af disse ting hjalp.
Der er jo masser af programmer man kan hente det lover guld og grønne skove
om at få en lyn hurtig pc.
Men har ikke prøvet en af disse, da mange af dem er fup eller blot gør
problemet værre.
Men måske en her kan anbefale et der virkelig er et seriøs godt program som
virker
Eller en anden ide til hvad jeg kan prøve.
Hvad med den gode gamle Bootvis fra MS Kan den med fordel køres på Win 7 ?

Mvh Morten Højrup

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-02-10 13:34

Prøv at restore tilbage til før den opdatering og se om det hjælper.
Hvis det gør så prøv at installere opdateringer en af gangen og se om
det er en speciel opdatering der udløser det.

Regards Jens Peter Karlsen.