MS Windows
briani 27239
Win 7 32/64 bit
Fra : Lars B

Dato : 10-02-10 19:57

Hej

Jeg har kig på på en ny bærbar. Den er født med Win 7 home premium 64 bit.

Vil det give problemer med mine nuværende programmer, som ikke er 64 bit
udgaver.

Jeg bruger primært:

Office 2003 pakken.
Photoshop Elements 6.0
ACDSee 5.0
Pinnacle version 9.0
Nero 7.0
Adobe Indesign 2.0

Jeg vil være ked af og skulle ud og betale en hulens masse penge for
opdateringer til ovenstående programmer, bare fordi leverandøren af den
bærbare, har valgt en 64 bit version af operativsystemet.

Med venlig hilsen
Lars

Fra : Søren Blom

Dato : 10-02-10 20:31

"Lars B" <lars@spamnejmps.nu> skrev
> [...]
>
> Vil det give problemer med mine nuværende programmer, som ikke er 64 bit

Windows 7 64 Bit har ikke nogen problemer med at afvikle 32bit programmer,
men om der er nogen særlige forhold lige omkring de nævnte programmer, kan
jeg ikke svare på, men måske kan http://cyri.systemrequirementslab.com/cyri/
måske hjælpe dig med at finde svar på.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

At rydde op efter børene imens de vokser op, er som at skovle sne, imens det
stadig sneer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-02-10 21:45

"Lars B" <lars@spamnejmps.nu> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Vil det give problemer med mine nuværende programmer, som ikke er 64 bit

Jeg kører selv Win7/64bit med disse 3 programmer (ACDSee er dog version 3.1)
uden nogen problemer.
Det er i det hele taget sjældent at jeg støder på problemer med 64bit
windows vs gamle 32bit programmer (har kørt Vista/64bit i laang tid inden
win7).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : J

Dato : 10-02-10 22:04

> [...]
> Det er i det hele taget sjældent at jeg støder på problemer med 64bit
> windows vs gamle 32bit programmer (har kørt Vista/64bit i laang tid inden

Kan Nero 7 virkelig køre på Vista - og så endda 64 bit-versionen+

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-02-10 22:34

On Wed, 10 Feb 2010 19:57:23 +0100, "Lars B" <lars@spamnejmps.nu>
wrote:

>Jeg vil være ked af og skulle ud og betale en hulens masse penge for
>opdateringer til ovenstående programmer, bare fordi leverandøren af den
>bærbare, har valgt en 64 bit version af operativsystemet.

Jeg tror ikke der er nogle problemer. Jeg bruger forøvrigt selv Office
2007 uden problemer. De programmer der kan give problemer er
programmer der arbejder lidt "dybt" i styresystemet såsom Anti-virus
og Firewalls. Der skal man nok lige se om der er lavet 64-bit udgaver,
eller om 32-bit udgaven vil virke.

Fra : Lars B

Dato : 12-02-10 17:13

Jeg takker for svar.