MS Windows
briani 27239
Vista og Windows Media Player
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 10-02-10 16:50

Min kone har fået tilsendt en MP3-fil som vedhæng til en Gmail. Men hun
kan ikke høre musikken på filen. Når vi forsøger at åbne den - kør/gem -
får vi en fejlmeddelelse om at IrfanView (konens eneste billedprogram)
ikke vil kendes ved filen. Hvorfor finder filen ikke selv vej til den
installerede Windows Media Player?

Kan man fra WMP åbne en fil som er vedhæftet en e-mail?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-02-10 18:19

Den 10-02-2010 16:50, Jørgen Grandt skrev:
> [...]
> installerede Windows Media Player?
>
> Kan man fra WMP åbne en fil som er vedhæftet en e-mail?

Hej Jørgen

Prøv at gå i Start > Standardprogrammer

Her kan I angive de standardprogrammer I ønsker samt
hvilke filtyper de skal associeres med.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 10-02-10 20:02

Martin Ploug skrev:

> Prøv at gå i Start > Standardprogrammer
>
> Her kan I angive de standardprogrammer I ønsker samt
> hvilke filtyper de skal associeres med.

Det var sådan! Tak, Martin.

--
Jørgen Grandt