Unison 2.0.4 .. View
Fra : J.K.Arning

Dato : 09-02-10 19:28

Er det bare mig eller virker view -> Arrange by All Groups -> by Name ikke?

Hos mig er den greyed out ligesom by Article Count

nogle forslag?

Fra : Palle

Dato : 09-02-10 20:27

In article <2010020919275016807-jesperarning@gmailcom>,
J.K.Arning <jesper.arning@gmail.com> wrote:

> Er det bare mig eller virker view -> Arrange by All Groups -> by Name ikke?
>
> Hos mig er den greyed out ligesom by Article Count

Ved det ikke.

Men jeg har kastet den på porten for et halvt dusin andre fejl af den
slags. Nogle gange når jeg åbnet et indlæg kan jeg kun se halvdelen af
beskeden. Så åbner jeg det igen så er der kommet lidt mere. Holder ikke.

Ved ikke om det er min Mac der er syg, men gider det ikke.

Nu er MT-Newswatcher tilbage. Skønt faktisk. Keep it simple.

--
Palle

Fra : Steen

Dato : 10-02-10 10:03

On 2010-02-09 19:27:50 +0100, J.K.Arning said:

> Er det bare mig eller virker view -> Arrange by All Groups -> by Name ikke?
>
> Hos mig er den greyed out ligesom by Article Count

Samme her, men det er ikke noget der rører mig.
Det eneste jeg kan finde på at beklage mig over, er at grafikken somme
tider går helt agurk.
Se øverst på http://dl.dropbox.com/u/2576680/fuckup.jpg

Et andet punkt hvor Unison taber til Macsoup er, at jeg simpelthen ikke
kan få Unison til at markere poster, der er besvarelser på mine indlæg.
Eneste mulighed jeg har set er, at mine egne indlæg kan markeres med en
farve.

Nogen der har fundet det gyldne tip?