Thomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:
> Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:
>
> > Jeg ønsker at sende en klage til Apple. Hvorhen skal den adresseres?
> > Skal det værepå engelsk eller dansk?
> >
> > Klagen skalmomhandle følgende:
> >
> > Når jeg vil publicere til mit iWeb-baserede websted,får jeg undertiden
> > denne besked:
> >
> > "Der er ikke nok plads på din iDisk på MobileMe til publicering af
> > stedet.
> >
> > Prøv at slette emner fra din iDisk, tildele mere plads til lagring eller
> > at købe mere lagringsplads.
> > Du ?ndrer indstillinger til iDisk ved at vælge Apple >
> > Systemindstillinger og klikke på MobileMe."
> >
> > Og så en knap: Køb mere MobileMe-lagringsplads
> >
> > Beskeden er noget vrøvl. Jeg har brugt 149 mb ud af 20 gb.
> >
> > Problemet er begyndt at vise sig inden for de seneste uger.
>
> <
http://www.apple.com/dk/support/mobileme/>
>
> /thomas
Ja, det er en af den slags supportsider, hvor de gør alle mulige
krumspring for at undgå direkte henvendelse. Og hvis man vil have
gratis, skal det være 90 dage efter køb. Telefonisk henvendelse
foretrækkes.
Hører mit problem inden for den kategori? Eller er der erfaring med en
mailadresse, man kan skrive til på dansk eller engelsk for at få et svar
uden at skulle betale for det?
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt
http://www.ovesteensmidt.dk/