Vedr.:Netbank
Fra : Ukendt

Dato : 07-02-10 18:04

Hej
Jeg bruger Safari til at logge på nordea netbank. For et øjeblik siden
fortalte Safari at den ikke kunne validere sidens certificat. Hmm..jeg
turde ikke logge på. Er jeg blevet "invaderet"?

MVH
Ole

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-02-10 18:08

<ab> wrote:

> [...]
> fortalte Safari at den ikke kunne validere sidens certificat. Hmm..jeg
> turde ikke logge på. Er jeg blevet "invaderet"?

du kan bede om at se detaljerne for certifikatet .. og evt. lure
_hvorfor_ den brokker sig.

Det mest almindelige er at det er udløbet ...

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-10 17:49

On 2010-02-07 18:07:31 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> du kan bede om at se detaljerne for certifikatet .. og evt. lure
> _hvorfor_ den brokker sig.
>
> Det mest almindelige er at det er udløbet ...
>
> /thomas

Hej Thomas
Tak for hjælpen. Firefox havde ikke problemet.
MVH
Ole