MS Windows
briani 27239
Filtilknytning i Windows vista?
Fra : Paw

Dato : 06-02-10 13:28

Hvordan ændrer man filtilknytning i vista?
Jeg kan ikke finde det i kontrolpanel\mappeindstillinger!

Kan en i gruppen hjælpe mig.

Vh. Palle

Fra : Ole C

Dato : 06-02-10 13:46

Paw skrev blandt andet:

> Hvordan ændrer man filtilknytning i vista?
> Jeg kan ikke finde det i kontrolpanel\mappeindstillinger!
>
> Kan en i gruppen hjælpe mig.

Tror ikke umiddelbart der er andre metoder end at højreklikke på filen og
vælge "Åbn med..."

--
vh
Ole C

Fra : Erik Olsen

Dato : 06-02-10 14:11

Paw wrote:
> Hvordan ændrer man filtilknytning i vista?
> Jeg kan ikke finde det i kontrolpanel\mappeindstillinger!
>
> Kan en i gruppen hjælpe mig.

Standardprogrammer - Knyt en filtype eller protokol til et program.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Ole C

Dato : 06-02-10 14:26

Erik Olsen skrev blandt andet:

> Standardprogrammer - Knyt en filtype eller protokol til et program.

Nåh, ja...

--
vh
Ole C

Fra : Paw

Dato : 06-02-10 14:47

Jeg takker mange gange for indlæggene, men jeg har vist udtrykt mig
dårligt.
Jeg skulle nok have spurgt, hvordan fjerner man filtilknytningen til
et program.
Problemet er, at når jeg dobbeltklikker på en hvilken som helst *.exe
åbner windows Media Player 11. Det er meget generende, da den
udelukkende skulle åbne medie filer. Og ikonerne viser tilknytningen.

Vh. Palle

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-02-10 01:41

Lav en System Restore til før du lavede den fejl.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Paw

Dato : 07-02-10 11:24

>Hvordan ændrer man filtilknytning i vista?
>Jeg kan ikke finde det i kontrolpanel\mappeindstillinger!
>
>Kan en i gruppen hjælpe mig.
>
>Vh. Palle

Tak for hjælpen. Jeg har nu løst problemet.

Vh. Palle

Fra : Ole C

Dato : 07-02-10 11:29

Paw skrev blandt andet:

> Tak for hjælpen. Jeg har nu løst problemet.

Hvordan?

--
vh
Ole C