Vedr.:iPhone newbie
Fra : Ukendt

Dato : 06-02-10 11:32

Hej
Så er er lige et par beynderspørgsmål igen:

Home siden: Kan jeg på en eller anden måde få et billed til at være her
som det første jeg ser - og så alle app. ikonerne på de følgende sider?

iTunes: Når jeg åbner den siger app. at den ikke kan konekte til iTunes
store-selvom jeg er på netttet. Hvad sker der ?
Hvis jeg imp. musik via iTunes bliver filerne så automatisk kompimeret
så de ikke fylder så meget eller skal jeg selv komprimere dem. Evt. et
forslag til størrelse?

På forhånd tak
Ole

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-02-10 11:54

<ab> wrote:

> [...]
>
> Home siden: Kan jeg på en eller anden måde få et billed til at være her
> som det første jeg ser - og så alle app. ikonerne på de følgende sider?

nej

> Hvis jeg imp. musik via iTunes bliver filerne så automatisk kompimeret
> så de ikke fylder så meget eller skal jeg selv komprimere dem. Evt. et
> forslag til størrelse?

de bliver overført som de ligger i iTunes ..

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-02-10 12:06

ab abcd skrev:
> [...]
>
> Home siden: Kan jeg på en eller anden måde få et billed til at være her
> som det første jeg ser - og så alle app. ikonerne på de følgende sider?

I iTunes kan du flytte rundt på ikonerne. Du kan så flytte dem alle til
side 2, og så bare have dit baggrundsbillede. Mere tror jeg ikke man kan.

Jeg har dog bemærket at jeg tit bruger knappen til at gå til første
side, så der er det rart at have de ting man bruger tit. Vær opmærksom
på at man hurtigt får mange ikoner da man kan hente programmer i
butikken, og man kan lægge genveje i Safari.

> iTunes: Når jeg åbner den siger app. at den ikke kan konekte til iTunes
> store-selvom jeg er på netttet. Hvad sker der ?

Den er nok bare nede. Bemærk også du skal være på nettet med telefonen,
ikke computeren.

> Hvis jeg imp. musik via iTunes bliver filerne så automatisk kompimeret
> så de ikke fylder så meget eller skal jeg selv komprimere dem. Evt. et
> forslag til størrelse?

Vi snakker om at lægge cd'ere ind i iTunes? De bliver pakket til cirka
1/10'del med standardindstillingen. Er det ok?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-02-10 12:17

> I iTunes kan du flytte rundt på ikonerne. Du kan så flytte dem alle til
> side 2, og så bare have dit baggrundsbillede. Mere tror jeg ikke man kan.

man kan heller ikke have et baggrundbillede på andet end "lock screen"

/thomas