Irriterende problem - Keyboard update
Fra : Palle

Dato : 04-02-10 20:39

Hello!

Forleden var der nogle opdateringer til Mac'en. Blandt andet til mit
alu keyboard. Kørte updaten, men synes afslutningen blev lidt underlig?
Jeg gjorde ikke noget, andet end at vente på den gjorde færdigt, og så
reboote.

Nu er det irriterende så at hver gang jeg starter op får jeg denne besked:

http://ducktrucks.dk/screenshots/454989ea8710b8931eb1fb0cff2050dd.png

Den siger den er up-to date, men kommer alligevel frem?!? Vælger jeg så
update igen, så kommer denne:

http://ducktrucks.dk/screenshots/b4df83a698ea852d51f1a78df047b33b.png

Looper lidt. Gider ikke have den besked ved hver opstart. Hvad sker der
og hvad gør jeg?

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-02-10 20:47

Palle <palle@ducktrucks.dk> wrote:

> [...]
>
> http://ducktrucks.dk/screenshots/b4df83a698ea852d51f1a78df047b33b.png
>
> Looper lidt. Gider ikke have den besked ved hver opstart. Hvad sker der

se om den har smidt noget i din /Library/StartupItems ..

/thomas

Fra : Palle

Dato : 04-02-10 20:59

On 2010-02-04 20:46:39 +0100, Thomas von Hassel said:

> se om den har smidt noget i din /Library/StartupItems ..

Ganske tom.... Men lige under er der "updates". Har lyst til at rode
ved den

http://ducktrucks.dk/screenshots/82d18a5346f12bc51a70b3e1724ca6be.png

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-02-10 21:02

Palle <palle@ducktrucks.dk> wrote:

> Ganske tom.... Men lige under er der "updates". Har lyst til at rode
> ved den
>
> http://ducktrucks.dk/screenshots/82d18a5346f12bc51a70b3e1724ca6be.png

nope .. det er noget printer halløj ..

hvad med under "Start emner" i din Preferences -> Konto

/thomas

Fra : Palle

Dato : 04-02-10 21:14

On 2010-02-04 21:01:53 +0100, Thomas von Hassel said:

> nope .. det er noget printer halløj ..
>
> hvad med under "Start emner" i din Preferences -> Konto

Kan jeg ikke finde det der?

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-10 21:02

Hej,

> Ganske tom.... Men lige under er der "updates". Har lyst til at rode ved
> den

Det nemmeste er nok bare at fjerne opdateringsprogrammet fra Login Items
under Accounts i System Preferences.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Palle

Dato : 04-02-10 21:16

On 2010-02-04 21:01:55 +0100, Jens Kristian Søgaard said:

> Det nemmeste er nok bare at fjerne opdateringsprogrammet fra Login
> Items under Accounts i System Preferences.

Arhhh! Så forstår jeg hvad Thomas mente!

Den er skrabet væk.

Ser hvad der sker. Takker!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-02-10 21:20

Palle <palle@ducktrucks.dk> wrote:

> Arhhh! Så forstår jeg hvad Thomas mente!
>
> Den er skrabet væk.
>
> Ser hvad der sker. Takker!

ja jeg fik det vist ikke formuleret helt klart ... det hvad 3,5 timers
togtur idag og en koncert i går aftes gør ved en ...

/thomas

Fra : Palle

Dato : 04-02-10 21:59

On 2010-02-04 21:19:58 +0100, Thomas von Hassel said:

> ja jeg fik det vist ikke formuleret helt klart ... det hvad 3,5 timers
> togtur idag og en koncert i går aftes gør ved en ...

I seng med sig!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-02-10 22:09

Palle <palle@ducktrucks.dk> wrote:

> I seng med sig!

hvis du chekker i hvilket tidspunkt jeg poster til gruppen her så ved du
at jeg har det meget dårligt med fast og tidlige sengetider ...

/thomas

Fra : Palle

Dato : 04-02-10 22:23

On 2010-02-04 22:08:31 +0100, Thomas von Hassel said:

> hvis du chekker i hvilket tidspunkt jeg poster til gruppen her så ved du
> at jeg har det meget dårligt med fast og tidlige sengetider ...

Ingen regel uden undtagelse

Jeg plejer at runde af med "The Daily Show". Til gengæld står jeg så
meget tidligt op

Sove var noget jeg gjorde sommetider, og inden jeg fik 3 børn. (4, hvis
man tæller iMac'en med).