USB pinout SOYO 5-ehm board ?
Fra : Preben Larsen

Dato : 03-08-01 19:18

Hej

Jeg har et k6 Soyo board som har et 9 benet stik 4+5 ben på motherboard..
Hvad kommer der ud på hvilket ben ?? +5v -data +data gnd
Manualen fortæller ikke noget, og jeg har ikke fundet noget 100% entydigt
via søgemaskinerne..

jeg har et løst kabel, men vil helst ikke brænde noget af, hvis det nu ikke
passer( fra qdi-board)

mvh
Preben Larsen

Fra : Kasper Pedersen