MS Windows
briani 27239
Kalender til Windows7
Fra : Preben

Dato : 01-02-10 13:40

Findes der en (gratis) kalender, som kan bruges til Windows7? Den skal
være aktiv hele tiden, så den bare popper op, når det er aktuelt
(tidspunkt skal kunne indstilles).
I dag bruger jeg Outlook kalenderen, som er smidt ind i startmappen, men
der findes måske noget, der er bedre.

--
Venlig hilsen
Preben Andersen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-02-10 19:37

On Mon, 01 Feb 2010 13:40:10 +0100, Preben wrote:

> [...]
> (tidspunkt skal kunne indstilles).
> I dag bruger jeg Outlook kalenderen, som er smidt ind i startmappen, men

Hvad er der galt med den medfølgende i Windows Live Mail? Minder meget om
Outlook.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Preben

Dato : 01-02-10 20:26

Den 01.02.2010 kl. 19:36 skrev Kurt Hansen <kurt@fjerndette8800.dk>:

> Hvad er der galt med den medfølgende i Windows Live Mail? Minder meget om
> Outlook.

Jeg bruger ikke Windows Live Mail, da jeg ikke bryder mig om de fiseblege
farver. Kalenderen kan vist heller ikke poppe op på et givent tidspunkt.
Jeg bruger i stedet Opera, som både er browser, mail-program, og
nyhedsgruppelæser. Det bedste ville være en kalender til Opera, men det er
ikke lykkedes mig at finde det endnu.

--
mvh/Preben

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-02-10 01:25

Preben skrev:

> Jeg bruger ikke Windows Live Mail, da jeg
> ikke bryder mig om de fiseblege farver.

Det er dig der er kylling - alt kan altid laves
om

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 01-02-10 20:37

Preben <pranSLETDETTE@privat.dk> writes:

> Jeg bruger i stedet Opera, som både er browser, mail-program, og
> nyhedsgruppelæser. Det bedste ville være en kalender til Opera, men
> det er ikke lykkedes mig at finde det endnu.

De har da flere typer calender widgets. F.eks.

http://widgets.opera.com/widget/10241/

--
Carl

Fra : Preben

Dato : 01-02-10 21:00

Den 01.02.2010 kl. 20:37 skrev Carl Drud <carl.drud@gmx.com>:

> De har da flere typer calender widgets. F.eks.
>
> http://widgets.opera.com/widget/10241/

Jeg har set dem, men ingen af dem har alarm, så vidt jeg kan se.

--
mvh/Preben

Fra : Preben

Dato : 02-02-10 08:49

Den 02.02.2010 kl. 01:25 skrev Allan Vebel <spam@do.not>:

> Det er dig der er kylling - alt kan altid laves
> om

Sikkert, jeg har bare ikke fået mig sat ordentligt ind i det endnu, men du
kan sikkert hjælpe med et godt råd
--
mvh/Preben

Fra : KentBM

Dato : 02-02-10 12:38

Den 01/02/10 13.40, Preben skrev:
> [...]
> (tidspunkt skal kunne indstilles).
> I dag bruger jeg Outlook kalenderen, som er smidt ind i startmappen, men

Du kan bruge http://www.mozilla.org/projects/calendar/
Fordelen i forhold til Outlook er nok størrelsen.

Enten Lightning sammen med Thunderbird eller Sunbird alene.

--

Kent

Fra : Preben

Dato : 02-02-10 12:51

Den 02.02.2010 kl. 12:37 skrev KentBM <kentmagnussenF_JERN@gmail.com>:

> Du kan bruge http://www.mozilla.org/projects/calendar/
> Fordelen i forhold til Outlook er nok størrelsen.
>
> Enten Lightning sammen med Thunderbird eller Sunbird alene.

Tak for det, jeg kigger nærmere på dem.

--
mvh/Preben