MS Windows
briani 27239
Newsreader til Outlook 2007?
Fra : Stampe

Dato : 31-01-10 00:56

Jeg bruger pt. Windows Live Mail som newsreader, men jeg kunne godt tænke
mig at droppe den og så kun køre Outlook som mail og newsreader. Kan man
implementere en newsreader i Outlook 2007?

Mvh
Allan

Fra : Preben

Dato : 31-01-10 01:55

Den 31.01.2010 kl. 00:55 skrev Stampe <ask@ask-serviceslet.dk>:

> Jeg bruger pt. Windows Live Mail som newsreader, men jeg kunne godt
> tænke mig at droppe den og så kun køre Outlook som mail og newsreader.
> Kan man implementere en newsreader i Outlook 2007?

Ikke mig bekendt, men prøv Opera, den kan begge dele og browser også..

--
mvh/Preben

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-01-10 02:05

Ja, der findes et plugin. Husker ikke hvad det hedder.
En stand alone newsreader såsom Agent er meget bedre til dette såsom
Agent/Free Agent.
http://forteinc.com/

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Carl Drud

Dato : 31-01-10 10:24

"Stampe" <ask@ask-serviceSLET.dk> writes:

> Jeg bruger pt. Windows Live Mail som newsreader, men jeg kunne godt
> tænke mig at droppe den og så kun køre Outlook som mail og
> newsreader. Kan man implementere en newsreader i Outlook 2007?

Der findes et par plugins og det er ikke freeware. Jeg kender ikke
kvaliteten af dem.

http://www.shorelinesoftware.com/NewsHound.aspx

http://www.mapilab.com/outlook/nntp/

--
Carl

Fra : Stampe

Dato : 01-02-10 01:31

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i meddelelsen

> Der findes et par plugins og det er ikke freeware. Jeg kender ikke
> [...]

Takker for jeres input

Mvh
Allan