MS Windows
briani 27239
Regclean i win7
Fra : Torben Leander

Dato : 30-01-10 18:04

Hej alle.

Jeg overvejer at skifte fra Vista home basic 64, til Windows 7, på min
computer.
Jeg er egentlig rigtig glad for at køre Vista, men mange siger at win 7, er
markant meget bedre.

Det har jo altid været et kendt problem, ar Windows har problemer med at
rydde ordentligt op efter sig i registreringsdatabasen, er det blevet ordnet
i Win7, eller har man stadig behov for at køre et program som F.eks
regclean, eller lignende?

Min computer en en Intel core2 quad CPU Q9550 2,83 GHz og 8 GB ram.

Hilsen Torben Leander.

Fra : Jakob

Dato : 30-01-10 21:54

On Sat, 30 Jan 2010 18:03:34 +0100, Torben Leander wrote:

> [...]
> computer.
> Jeg er egentlig rigtig glad for at køre Vista, men mange siger at win 7, er

Windows 7 indeholder IMHO nogle markante forbedringer i forhold til Vista.

> [...]
> rydde ordentligt op efter sig i registreringsdatabasen, er det blevet ordnet
> i Win7, eller har man stadig behov for at køre et program som F.eks

Lille rettelse: Det har jo altid været et kendt problem at udviklere af
applicationer til windows ikke kan finde ud af at lave deres uninstallere
så de rydder op efter sig. Mange gange er det et spørgsmål om kosmetik og
en del af de såkaldte cleanere gør i bedste fald ingen skade. Men en god
måde at forhindre leftovers er at bruge Revo Uninstaller til at
afinstallere programmer med.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

--
/Jakob

Fra : Torben Leander

Dato : 30-01-10 22:27

> [...]
> en del af de såkaldte cleanere gør i bedste fald ingen skade. Men en god
> måde at forhindre leftovers er at bruge Revo Uninstaller til at

Hej Jakob.

Tusinde tak for svaret.
Programmet er downloadet, og skal afprøves i morgen.

Hilsen Torben Leander

Fra : emjeppesen

Dato : 30-01-10 23:32

Torben Leander skrev:

>Hej Jakob.
>
>Tusinde tak for svaret.
>Programmet er downloadet, og skal afprøves i morgen.

Du er godt klar over at freeudgaven ikke dur til win7 64-bit - ikk?

Hilsen emj

Fra : Bjarne Chr

Dato : 31-01-10 10:13

"Torben Leander" <torben.leander@totter.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> er markant meget bedre.
>
> Min computer en en Intel core2 quad CPU Q9550 2,83 GHz og 8 GB ram.

Du skal nok ikke forvente noget "markant meget bedre" med den Pc du har.
Jeg har en Intel core2 quad CPU Q9300 2,50 GHz og 8 GB DDR3 ram.
Og Vista kører mindst lige så godt som WIN7 efter min mening.
mvh / Bc

Fra : Torben Leander

Dato : 02-02-10 14:00

"Bjarne Chr" <Bc@Bc.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg har en Intel core2 quad CPU Q9300 2,50 GHz og 8 GB DDR3 ram.
> Og Vista kører mindst lige så godt som WIN7 efter min mening.

Hej BC

Jeg har prøvet at lægge en 64 bit win 7, på maskinen og kan godt følge dig.
Jeg blev da godt skuffet.

Jeg skifter ikke min Vista ud, så længe jeg kan undgå det.
Jeg forstår slet ikke al den kritik den får, for her hos mig køre den rigtig
godt.

Hilsen Torben

Fra : Bjarne Chr

Dato : 02-02-10 16:20

> [...]
>
> Jeg skifter ikke min Vista ud, så længe jeg kan undgå det.
> Jeg forstår slet ikke al den kritik den får, for her hos mig køre den

Hej Torben

Så er vi da to der beholder Vista
Bc