Er der begrænsninger på Sunsite?
Fra : Steen

Dato : 30-01-10 16:34

Jeg ved der er mange der bruger Sunsite/dotsrc herinde.
Er der en begrænsning på, hvor til man kan hente nye meddelelser?

Unison2 har en feature jeg længe har savnet i MacSOUP, programmet kan
sættes til at hente nye meddelelser med interval.

Jeg mener, at da jeg var i kløerne hos TDC, måtte man ikke bare
opdatere automatisk hvert minut, har Sunsite noget lignende?

Fra : Martin

Dato : 01-02-10 19:34

On 30-01-2010 16:33, Steen wrote:
> [...]
>
> Jeg mener, at da jeg var i kløerne hos TDC, måtte man ikke bare opdatere
> automatisk hvert minut, har Sunsite noget lignende?

Aner det ikke, men min står til at hente nye meddelser hvert 3. minut,
og da jeg ofte lader mit mailprogram stående åbent, ja så bliver der
opdateret (ca. 25 grupper hvert 3. minut), og nu har jeg immervæk haft
samme konto hos dotsrc inden de kaldte sig dotsrc :) - altså noget der
ligner 5-6 års tid

Fra : Steen

Dato : 02-02-10 12:50

Martin <martin@aarhof.invalid> wrote:

> [...]
> opdateret (ca. 25 grupper hvert 3. minut), og nu har jeg immervæk haft
> samme konto hos dotsrc inden de kaldte sig dotsrc :) - altså noget der

Det må være Unison der kløjs i det, engang imellem.
Efter at have sat intervallet til hvert kvarter, kører alt ok

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-02-10 13:43

On 2010-02-02 12:50:02 +0100, isteen@gmail.com (Steen) said:

> Det må være Unison der kløjs i det, engang imellem.
> Efter at have sat intervallet til hvert kvarter, kører alt ok

Det er da helt unødvendigt, at sætte Unison til at hente nye indlæg
hvert kvarter, Unison er en on-line news klient, som henter oversigter
og indlæg efterhånden som man klikker på dem.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Steen

Dato : 02-02-10 15:59

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Det er da helt unødvendigt, at sætte Unison til at hente nye indlæg
> hvert kvarter, Unison er en on-line news klient, som henter oversigter
> og indlæg efterhånden som man klikker på dem.

Det må jo være en smagssag. indlæggene skal jo hentes, før du klikker på
dem.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-02-10 17:04

On 2010-02-02 15:58:57 +0100, isteen@gmail.com (Steen) said:

> Det må jo være en smagssag. indlæggene skal jo hentes, før du klikker på
> dem.

Jeg bruger Unison som on-line reader, og hos mig kommer oversigterne og
indlæggene lige så hurtigt som jeg klikker på dem, så enten må du ha'
en meget langsom Internetforbindelse, eller så er Sunsite blevet endnu
mere langsom end de plejer at være.

Fra : Steen

Dato : 02-02-10 17:12

> [...]

> indlæggene lige så hurtigt som jeg klikker på dem, så enten må du ha'
> en meget langsom Internetforbindelse, eller så er Sunsite blevet endnu

Det jeg mener er, at man kan jo godt have Unison å
ben over flere timer.
Så er det jo rart at indlæg automatisk hentes.
Hvis man (som dig, åbenbart) bare åbner programmet, og løber indlæggene
igennem, og så lukker programmet igen, så kan jeg godt se det er
ligemeget

Prøv at opdatere til den nye version af Unison, så giver det mere mening

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-02-10 20:37

On 2010-02-02 17:12:14 +0100, isteen@gmail.com (Steen) said:

> Prøv at opdatere til den nye version af Unison, så giver det mere mening

Det vil da blot være en unødig udgift, version 1.8.1 kører
upåklageligt, og den kan alt det som jeg forventer af en
newsreader...

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-02-10 13:49

On 2010-01-30 16:33:59 +0100, Steen <isteen@gmail.com> said:

> Jeg mener, at da jeg var i kløerne hos TDC, måtte man ikke bare
> opdatere automatisk hvert minut, har Sunsite noget lignende?

Sunsite er en skod-service, prøv i stedet news.eternal-september.org -
du kan gratis oprette dig som bruger på http://www.eternal-september.org

Fra : Steen

Dato : 02-02-10 15:59

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Sunsite er en skod-service, prøv i stedet news.eternal-september.org -
> du kan gratis oprette dig som bruger på http://www.eternal-september.org

Jeg synes Sunsite er fin, men jeg kigger da på dit alternativ

Fra : Steen

Dato : 02-02-10 17:02

On 2010-02-02 15:58:57 +0100, Steen said:

> Jeg synes Sunsite er fin, men jeg kigger da på dit alternativ

Helledusseda - godt 30.000 grupper. Ikk' så ring' endda