Hjælp til unlock af t28
Fra : tatooo

Dato : 03-08-01 16:15

Hjælp tilbydes til unlocke af t28 !!
tatooo@ofir.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-08-01 16:17

tatooo skrev:

>Hjælp tilbydes til unlocke af t28!

VIL du have hjælp, eller tilbyder du hjælp?

Hvis du tilbyder hjælp, så tag venligst et kig på www.usenet.dk om
hvordan du bruger det danske usenet - reklamer hører ikke til i de
fleste grupper.

Skal du have hjælp til at unlocke den, så giv lidt mere info - har du
selv udstyret, eller vil du have det gjort, så er vi nogle stykker der
kan gøre det for dig.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Korne

Dato : 03-08-01 16:47

Først var jeg pisse træt af ham "Thomas" som konstant reklamerede med
"unlock af nokia for 75kr." og var sæføli på din side Lasse Hedegaard.

Men efterhånden så synes jeg at du lige strammer den en tand for meget, det
er faktisk mere irriterende hele tiden at se hvordan du skal irettesætte
folk med at de hverken må dit eller dat.

Korne

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-08-01 16:55

Korne skrev:

>Men efterhånden så synes jeg at du lige strammer den en tand for meget, det
>er faktisk mere irriterende hele tiden at se hvordan du skal irettesætte
>folk med at de hverken må dit eller dat.

Jeg forklarer venligt (som jeg hele tiden har gjort), hvis indlæggene
er havnet i en forkert gruppe.

Samtidigt forstod jeg ikke hvad "tatooo" mente - hvad skulle jeg så
gøre?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Korne

Dato : 03-08-01 18:25

>Jeg forklarer venligt (som jeg hele tiden har gjort), hvis indlæggene
>er havnet i en forkert gruppe.

Jo jo du forklarer venligt...jo det gør du.........Meeeen jeg mener bare at
du næsten retter i hvert eneste indlæg !!!!

>Samtidigt forstod jeg ikke hvad "tatooo" mente - hvad skulle jeg så
>gøre?

Nå ja du kun jo bare lade som ingenting !!!!

>Sorry for asking!

Præcis !!!

¨Korne

Fra : apollo14

Dato : 03-08-01 18:01

"Korne" <kornerup@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er faktisk mere irriterende hele tiden at se hvordan du skal irettesætte
> folk med at de hverken må dit eller dat.

Lasse hjælper folk på en pæn måde, og han har gjort hvad han skulle, ikke
andet.
Kan du ikke indse det, har du åbenbart ikke læst nok på www.usenet.dk og
derefter læse din isp's regelsæt, som klart siger hvad man må og ikke må.

Lasse: Jeg tror nok han vil hjælpe folk med det.

Der giver jeg dig ret, hader spam (kommercielle ting som TM og Tatoooguyen)

--
apollo14
Flower: 19262549

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 03-08-01 21:00

Hørt!!!! Klagerne fra bla. Lasse fylder jo snart mere en reklamerne fra bla.
Thomas.
Brug "bloker afsender" så er den pot da ude:)

/Kim.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-08-01 23:40

"Kim Jeppesen" <Kim1@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hørt!!!! Klagerne fra bla. Lasse fylder jo snart mere en reklamerne fra
bla.
> Thomas.
> Brug "bloker afsender" så er den pot da ude:)

Jeg ved ikke hvordan du tror gruppen ville se ud hvis der *ikke* var nogen
som Lasse der gav et vift i den rigtig retning (hint : kaos)

/Dennis

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-08-01 01:06

Kim Jeppesen skrev:

>Hørt!!!! Klagerne fra bla. Lasse fylder jo snart mere en reklamerne fra bla.
>Thomas.

Problemet er, at hvis alle gjorde som Thomas, så ville gruppen ikke
bestå af andet end reklamer.

>Brug "bloker afsender" så er den pot da ude:)

Du kan blokere mig hvis du vil - men jeg bliver ved med at fortælle
dem der poster forkert at de gør det - ellers ender gruppen med at
drunke i reklamer.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 04-08-01 09:30

Ja den kom under den forkerte meddelse.
Der er jo ikke mange der laver reklame som Thomas, og da du ikke kan få ham
til at holde op (kill filter). Jeg mener der er næsten lige så mange
irettesættelser som rekvalmer.
Thomas kunne jo bare linke til sin hjemmeside, og der reklamere.().
Og hvis du Lasse ikke "lige fortæller på en venlig måde)" jammen så tror jeg
det vil holde op af sig selv.

Hilsen på en venlig måde Kim!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-08-01 13:03

Kim Jeppesen skrev:

>Ja den kom under den forkerte meddelse.
>Der er jo ikke mange der laver reklame som Thomas, og da du ikke kan få ham
>til at holde op (kill filter).

Det skal nok lykkedes, hvis han ikke kan forstå han skal lade være -
det kan være det kræver tid - men det kommer nok...

>Jeg mener der er næsten lige så mange irettesættelser som rekvalmer.

Det er klart, da reklamerne ikke hører hjemme har. Jeg har flere gange
FUTtet mine henstillinger til grupper hvor den debat hører hjemme
(netop for det ikke skal fylde gruppen). Desværre følger Thomas vist
ikke med over i de grupper.

>Thomas kunne jo bare linke til sin hjemmeside, og der reklamere.().

Ja og nej. Han må gerne have en reklame i sin signatur, han må også
gerne have et link. Problemet lige nu er, at han poster indlæg der KUN
handler om at man skal kigge i hans signatur, for de indeholder som
regel ikke andet end signaturen. Om der så stod "Kanariefugle sælges",
så hørte det ikke hjemme!

>Og hvis du Lasse ikke "lige fortæller på en venlig måde)" jammen så tror jeg
>det vil holde op af sig selv.

Jeg er bange for du ikke har ret. Jeg taler af bitter erfaring - hvis
folk ikke får at vide de gør noget forkert, så bliver de da ved (det
er egentlig logisk nok).

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : N/A

Dato : 03-08-01 17:16

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-08-01 17:16

tatooo skrev:

>HMM LASSE
>der står tilbydes!!
>så hvad er det du ikke forstår!!!

Sorry for asking!

Jeg spørger pænt - hvorfor så komme med sådan et svar?
Jeg kiggede på dit subject, hvorefter jeg troede du skulle have hjælp
- så kiggede jeg i selve beskeden, der stod noget lidt andet - men
ikke særlig meget - så jeg kunne ikke rigtig forstå hvad du mente.

Jeg tillod mig at spørge, men det må jeg åbenbart ikke?

Så kan jeg jo så endnu en gang fortælle, at dit reklame-indlæg hører
så ikke hjemme i denne gruppe.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Michael Werge

Dato : 04-08-01 00:13

Hejsa

Jeg har netop benyttes mig af Ejders hjælp til min T28. Flink snaksalig fyr
der varmt kan anbefales.

Tak for hjælpen,

VH Michael

Fra : tatooo