iMac
Fra : Lyrik

Dato : 20-01-10 17:24

Der kører sager omkring gullige skærme på 27" iMac. Forskelle på
skærmen foroven og forneden hvor den viser et gulligt skær. Er der
nogen her der har haft problemer med 27" iMac?
Min egen 21,5" iMac har en vidunderlig skærm. Jeg er meget begejstret
for dyret. Ingen farveforskelle her.

Gul skærm-problemet-læs her:
http://gizmodo.com/5452083/the-faulty-imac-saga-chapter-2-even-steve-jobs-cant-fix-em

Hilsen
jens

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-01-10 10:15

On 2010-01-21 01:24:06 +0100, Lyrik said:

> Min egen 21,5" iMac har en vidunderlig skærm. Jeg er meget begejstret
> for dyret. Ingen farveforskelle her.

Det er godt at vide. Tilsyneladende rammer problemet også 21,5"
modellen, som man kan læse om hos denne meget uheldige bruger: <URL:
http://www.macnyt.dk/forum/?page=thread&topic=126402017455862508 >

At finde 7 maskiner i rap, med fejlen, lyder ikke så betryggende. Det
er ærgerligt at de ikke kan finde problemet og få det løst. Jeg troede
egentlig også at det var LED-panelet, men i følge dit link er det jo
ikke skyld i problemet. Meget underligt og uheldigt for Apple.

Det er dog svært at bedømme hvor stort problemet reelt er, da maskiner
med fejl uden tvivl bliver omtalt langt oftere end de fejlfri.

Husk at tilføje din maskine på følgende link, så statistikken bliver
lidt mere nuanceret: <URL: http://imac.squeaked.com/test.php >

--
Michael Rasmussen
»If you understand what you're doing, you're not learning anything.«