Nybegynderspørgsmål ang. cookie !
Fra : Brian Rosenkrantz

Dato : 03-08-01 15:03

Jeg har lavet en liste over personer fra min klasse på HTX, men jeg vil
gerne have at når man logger ind kommer man hen på en side hvor der står
lidt flere informationer end når man ikke logger ind.

Jeg har så fundet et script som kan gøre det(kan desværre ikke selv lave
det) men her har man mulighed for at bruge cookie's.
Hvis jeg ikke tager meget er en cookie noget som gemmer sig på brugerens
computer så brugeren ikke skal skrive bruger/pass hvis der nu er et link
tilbage til siden med bruger/pass, ik ???

I det script jeg fandt står der at man skal skrive disse 2 værdier ind, men
jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive det.
Jeg vil gerne have at den udløber 30min efter.
Er $cookie_domain mit domæne(www.tuborgvej177.dk) eller er det
stien(/klasse/liste.php) til siden ??

$cookie_expire = "";
$cookie_domain = "";

Er der en venlig sjæl som lige gider skrive de 2 værdier ind for mig ???

På forhånd tak.
Brian Rosenkrantz
http://www.webhullet.dk

Fra : Jonas Delfs

Dato : 03-08-01 15:10

"Brian Rosenkrantz" <brian@rosenkrantz.it> skrev i en meddelelse
> [snip et ikke-database-relateret spørgsmål]

Forkert kategori.
FUT: dk.edb.internet.webdesign.serverside.php

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk

"hehe ikke set en standart i min kode før, hvad er det for nogle dimser?"

Fra : Brian Rosenkrantz

Dato : 03-08-01 15:31

"Jonas Delfs" wrote in message news:9keb6d$g38$1@sunsite.dk...

> Forkert kategori.
> FUT: dk.edb.internet.webdesign.serverside.php

Undskyld.... jeg har allerede dk.edb.internet.webdesign.serverside.php , så
det var en lille fejl :)
Brian Rosenkrantz
http://www.webhullet.dk