Og sådan er det bare
Fra : /~-_kTTs_-~\\

Dato : 03-08-01 12:23

PGO er noget plastik lort... Fatter ikke at den har fået The Taiwan Design
Award.... Måske ser de ikke klart med de der skæve øjne eller noget.. (sorry
folks)
Men ikke desto mindre er den stabil og helt perfekt til en middelaldrende
dranker der kun skal korte ture, og derfor ikke påvirkes af historiens
dårligste sæde, det alt for høje klodsede styr, de ringe bremser og ikke
mindst den dårlige motorlyd...

Yamaha BWs styrer hele vejen og der irriterer mig at se perkerne (undskyld
igen men dem jeg taler om fortjener at blive omtalt sådan) stjæle knallerter
for at ligge og splitte dem ad... Kan de så ikke i det mindste tage
PGOerne...? Eller Zip'ne...?

Og jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg skrev det her... :-/ Men sådan er det
bare...

/ kTTs
-nej jeg er ikke skæv jeg har det bare sådan

Fra : TheDevil

Dato : 03-08-01 12:47

Du sku vel ikke have inhaleret for meget af din udstødning, knægt?

Bullshit!

ps. måske en læge ku hjælpe dig der!

Fra : Lasse Larsen

Dato : 03-08-01 17:45

"/~-_kTTs_-~\\" <ktts_the_mighty@hotmail.com> wrote in
<9ke19k$oeu$1@sunsite.dk>:

[klip...]

>/ kTTs

Well, min PGO har rundet de 12500km og der har ikke været nogle problemer.
Den har kørt 35km i gennemsnit pr dag.
Sædet har jeg ikke haft problemer med.
Og jeg er ikke nogen dranker der kun kører små ture hver dag, nææ, 35km pr.
dag!
Dårlig motorlyd? Den lyder fint i forhold til den kører 70km/t!

Well, jeg tror dit indlæg kan betegnes som bullshit!

- Lasse Larsen

Fra : TheDevil

Dato : 03-08-01 18:42

Min har rundet de knap 16.000 km, og kører hele dagen lang næsten!

En anden ting er så, at den er voldtunet, men det kan den da også holde til!
her er hvad jeg har smidt på svinet:

Polini Corsa
Polini Variator (6g ruller)
Polini Racer Kobling
Polini Kevlar Rem
Polini Trykfjeder
Polini Blæserhjul
Malossi Torque Driver
Malossi Gearing
Arreche 21 mm Karburator
Top racing Competetion krumtap
SKF fiberlejer
Potte: TP Nardo Replica
Prestigio Panserværn
TopRacing Indsugningsforstærker
Giraudo Luftfilter (BadAss)
SplitFire tændrør

Så kan vi da først snakke motor-lyd!

Hvis du nogensinde får lyst til at lukke lige så meget lort ud på en
gang..... Så lad vær!

Best Regards TheDevil

ps. nogen synes den er grim.... vi andre nyder at køre den!

Fra : Titan

Dato : 03-08-01 19:55

Jeg er fuldstændig enig! PGO er noget
lort hele vejen igennem. Utroligt de kan
sælge noget (folk skulle tænke sig om
inden de køber Pikke O')

Fra : TheDevil

Dato : 03-08-01 20:58

Uhh... sikke nogle store kommentarer!

Bullshit!

Det er netop derfor vi kører pgo.... fordi vi tænkte os om inden vi
købte.... Fjols!

Fra : Mads Poulsen

Dato : 03-08-01 21:12

"TheDevil" <2610962m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Uhh... sikke nogle store kommentarer!
>
> Bullshit!

Ej... drop nu lige det der "bullshit"... se DET er bare grimt..

Mads

Fra : TheDevil

Dato : 03-08-01 22:15

> Ej... drop nu lige det der "bullshit"... se DET er bare grimt..

Sorry dude...! Det er bare pisse irriterende at folk fyrer sådan en gang
lort af uden nogen konkrete bud på hvad der er galt! Alle kan da komme og
sige at et mærke er noget så lamt og dårligt, og at folk har skæve øjne...

Best Regards TheDevil

Fra : Titan

Dato : 03-08-01 23:36

> Bullshit!

Ahh, du lyder som min mor for 20 år siden da hun havde røget 3 fede på 2
min...

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 04-08-01 00:12

Titan wrote:

> Ahh, du lyder som min mor for 20 år siden da hun havde røget 3 fede på 2
> min...

Syret.....for så vidt jeg ved var du ikke født der?!

I har måske noget smalfilm, hvor din mor ryger fede du sidder og ser om
natten?

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Gundersen

Dato : 03-08-01 21:37

Hej

Kan i ikke komme med noget konkret i stedet for?

Det er da ireterende at i bare skriver det uden at have en god grund til
det!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig

Fra : Titan

Dato : 03-08-01 23:35

> Kan i ikke komme med noget konkret i stedet for?

Der har da været en masse på bordet, tjek de post's RpR
har lavet ang. pgo! Der er en MASSE konkret!

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 04-08-01 10:02

"Titan" <dsl3789@vip.cybercity.dk> wrote in message news:9kf944$2dnt$1@news.cybercity.dk...

> Der har da været en masse på bordet, tjek de post's RpR
> har lavet ang. pgo! Der er en MASSE konkret!

Øhh... Og derfor poster Du noget lort?

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Titan

Dato : 04-08-01 10:51

> Øhh... Og derfor poster Du noget lort?

Nope, jeg replyer :D

Fra : Gundersen

Dato : 04-08-01 23:39

Hej Titan

> Der har da været en masse på bordet, tjek de post's RpR
> har lavet ang. pgo! Der er en MASSE konkret!

Det kan da godt være at RpR har noget konkret, men hvis _du_ ikke har
andet end andre siger, synes jeg at du skulle holde det for dig selv! =)

p.s Jeg har også haft PGO, men er ikke fan af dem! (no coments!)

Mvh Emil
p.s. Der er ingen PGO snak fra min side, men jeg gider bare ikke høre på
alle dem der tror noget, fordi at andre siger det!
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 04-08-01 10:00

> [...]
> Jeg er fuldstændig enig! PGO er noget
> lort hele vejen igennem. Utroligt de kan

lol
Der kom en kommentar fra den MEGET erfarne...

Fra : Titan

Dato : 04-08-01 10:51

> lol
> Der kom en kommentar fra den MEGET erfarne...

bab gren.. det er DU erfarn til!

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 04-08-01 11:32

Titan wrote:

> bab gren.. det er DU erfarn til!

Overvej hva du skriver Titan, Tit4n, Dj_Alam osv.

Fra : Titan

Dato : 04-08-01 17:25

> Overvej hva du skriver Titan, Tit4n, Dj_Alam osv.

Okay, sorry

Fra : /~-_kTTs_-~\\

Dato : 05-08-01 23:53

"/~-_kTTs_-~\" <ktts_the_mighty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[klip alt mit eget som jeg i øvrigt stadig holder fast ved]

Hey hvad sker der for jer...? Jeg kører sq da selv PGO... og tilkendegiver
bare min mening... Og får at vide at det er ukonkret bullshit..? Begrund..?

Sædet ER noget lort...
Bremserne ER svage, pivende og generelt discount kvalitet
Styret SIDDER sq alt for højt i forhold til sædet... Selvom man voldhæver
den bliver den stadig ALDRIG lige så dejlig at køre som en BW's..
Motoren LYDER som en kagedåse med for mange omdrejninger...
Og sidst med absolut ikke mindst... Affjedringen er sikkert helt fin hvis
man kører over en hullet mark hver dag til og fra arbejde... Men til dagligt
brug ER den altså alt alt alt for blød.. Der er overhovedet ingen følelse
med vejen... Lige før man blir søsyg af at køre på den..

Hvad skal jeg mere begrunde..? Er i modstandere af ytringsfriheden..? Jeg
har en mening om mærket PGO.. her rettet specielt imod Hot50 da jeg har
flest erfaringer med denne... men ingen andre PGOer har nogensinde kunne
ændre min holdning... Yamaha hele vejen..

/ kTTs

Fra : Gundersen

Dato : 06-08-01 22:36

Hej

> Yamaha hele vejen..

Hørt! =)

Suzuki kan man ha', men Yamaha skal man ha'! =) (sagde manden med 2x yamaha
scootere! =)

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig - Solgt!

Fra : L.S.

Dato : 07-09-01 21:26

> [...]
> bare...
>

> / kTTs
> -nej jeg er ikke skæv jeg har det bare sådan

Jamen for dælen da mand du er da utrolig prøv at tage de farvede briller af
og kik engang til eller to, er det PGO du læser har problemer herinde ???
for hvis du mener det så må mit spamfilter sluge de meddelser for jeg
ser ikke meget til problemer med PGO men en hel del til probs med andre
mærker Hmmm meget mystisk men øehh det må nok være fordi PGO ejerne ikke er
her ....nej vel.... gu er de så, Historiens dårligste sæde Hmm sikker på det
ikke er din røv der er skruet forkert sammen ???? alt for høje styr !!!!!
til os over 180 cm er det helt fint men jeg kan da godt se problemert hvis
man ligger omkring de 160 cm men som ved alt muligt andet køber man så det,
der passer en bedst, men derfor er det der ikke lige falder i ens
personlige smag ikke nødvendigvis noget Pis og lort for nu at blive i
sproget.
Jeg ved faktisk heller ikke hvorfor jeg skriver dette her, for et eller
andet siger mig det er totalt nytteløst at diskutere dette emne, dine
briller er vist fokuceret på Yamaha så det er nok det eneste i denne verden
der duer i dine øjne, og absolut intet kan forrykke din mening, men øehhh
tillykke med din Yamaha syns da også det er en ok maskine men ligefrem
"Styrer" gør den nu også det, men skidt du er glad for din Yamaha og vi
andre er forhåbentligt glade for det vi nu kører på skal vi så ikke bare
sige alle er glade. Fortsat god Weekend.
Lion.

Fra : /~-_kTTs_-~\\

Dato : 08-09-01 01:51

"L.S." <lhs@ofir.dk> skrev i en meddelelse
[klip en hel masse]

Hmm... Jeg har selv PGO...? Min nr. 2 nu... DERFOR kan jeg danne mig en
mening om denne... Og jeg har også haft en Jog og 2 stk. BW's...

Udfra MINE erfaringer er MIN konklusion at BWSen er den fedeste... Både i
design, køreegenskaber og ikke mindst komfort...

Mvh
kTTs

ps. jeg er 1,81 m. høj...

Fra : L.S.

Dato : 08-09-01 07:52

> [...]
>
> Udfra MINE erfaringer er MIN konklusion at BWSen er den fedeste... Både i
> design, køreegenskaber og ikke mindst komfort...

Okaye indrømmet jeg har ikke det store sammenlignings grundlag, har kun en
Honda SFX en Yammer Nero og en Speedfight i omgangs kredsen, men absolut
ingen af dem får mig til at fortryde at jeg sparede de 5 K og købte PGO i
stedet for, hvad dessign angår indrømmer jeg blankt at Aprilliaen "Tænder"
mig en smule den er sgu Flot.
Venlig Hilsen
Lion

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 08-09-01 10:53

> Udfra MINE erfaringer er MIN konklusion at BWSen er den fedeste... Både i
> design, køreegenskaber og ikke mindst komfort...

Say WHAT??
BW's har nok det hårdeste sæde nord for alperne!
Når jeg sidder på sådan en rammer styret mit knæ hvis man lægger den ned i
svinget.
Det er en god scooter, men komforten er IKKE min kop the =)
Jeg er BTW noget ala 1,75 og normal af bygning

--
Best Regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand