Fik I nogle gode julegaver?:-)
Fra : Lyrik

Dato : 25-12-09 18:01

Jeg fik:
PowerDVD Ultra
Windows 7 Home Premium
Sutsko der kan gå ud med skraldebøtten.
+dejlig julemad, and, flæskesteg, risalamande, gravad laks, rejemadder
og champagne! Mums!

Noget jeg kan bruge og er glad for.
Familien var glade, alle hyggede sig i kristen ånd. Mighty clouds of
harmony!

GJ og GN

Jens

Fra : TBC

Dato : 01-01-10 11:45

On 26 Dec. 2009, 02:00, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> Noget jeg kan bruge og er glad for.

Jeg fik 8 timers overarbejde med varslingstillæg,
overarbejdstimetillæg, helligdagstillæg og aften/nattillæg ....Noget
jeg kan bruge og er glad for

Fra : Lyrik

Dato : 01-01-10 16:23

On 1 Jan., 19:44, TBC <-sut...@2night.dk> wrote:

> Jeg fik 8 timers overarbejde med varslingstillæg,
> overarbejdstimetillæg, helligdagstillæg og aften/nattillæg ....Noget
> jeg kan bruge og er glad for

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nå, så kan jeg forstå at dine projektor dage er ovre? Hvad for noget
elektronik skal der så kastes overarbejdspenge efter?))

GN-hvis det er et markerpoint for dig
Hilsen
jens

Fra : TBC

Dato : 02-01-10 04:06

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Nå, så kan jeg forstå at dine projektor dage er ovre?

Næ ikke endnu, hvad udleder du det af?

Et 150" Panasonic Plasma kunne måske engang potentielt friste som alternativ
kunne jeg forestille mig, så man kunne fjerne den komplette mørklægning af
stuen. Men det er stadig ude i fremtiden og jeg har heller ikke hørt noget
om prisen endnu så aner heller ikke om det overhovedet ville kunne blive
relevant eller om det kun er tiltænkt til olie sheiker og lign.

> Hvad for noget
> elektronik skal der så kastes overarbejdspenge efter?))

På ønskelisten står der uskiftning af min centerhøttaler til en B&W HTM2D,
og måske også udskiftning af Sub-Woofer til en ny og bedre intelligent
18-21" Sub-Woofer. Men det kræver så lige en HEL DEL mere overarbejde før
det overhovedet bliver relevant, da det kun er løbende projektoropgradringer
og andre prioiteringer der indkøbes uden alle pengene nødvendigvis er i
lommen på købstidspunktet. Og hvem ved, måske kommer en opgradring af
lærredsdugen til en nyere generation også på tale først.

På den mere overkommelige front kommer der jo også hele tiden nye grafikkort
til PC spillemonstret der løbende skal holdes ved lige. Ind til videre har
jeg for første gang jeg nogensinde kan huske i al den tid jeg nogensinde har
haft computer endelig fået et kort der opfylder alle mine aktuelle behov
(Geforce GTX 295), men på et eller andet tidspunkt vil jeg også komme til at
spille spil der bringer det til skamme.

> GN-hvis det er et markerpoint for dig

Det er da et nyt år for os alle, er det ikke?
Lad mig sige det på denne måde: Jeg er så heldig at have en svoger og søster
der ynder at lave rigtigt god mad. Så jeg spise f.eks. Østers, bl.a med
Wasabi og kaviar, kål og hvid chokolade, Pigvar i Blåmuslinge fumé med gul
squash og Safran, samt en lammeret og en eller anden sindsyg god dessert
hvis komposition og sammensætning har fortabt sig i champagnen og der øvrige
vines velsmægtemde tåger. (Men det smagte alt sammen sindsygt godt. Tøsen og
svogeren kan sku godt lave mad må man give dem!)

Og da også GN til dig, og godt at høre at du har haft en GJ med gode gaver
og velsmagende mad

Fra : Carstande.

Dato : 02-01-10 04:33

Lyrik laid this down on his screen :
> Jeg fik:
> PowerDVD Ultra
> Windows 7 Home Premium

De to ting bliver du glad for.

> Sutsko der kan gå ud med skraldebøtten.

Smart, er det med batteri?

> +dejlig julemad, and, flæskesteg, risalamande, gravad laks, rejemadder
> og champagne! Mums!

Julemad er en god ting, det mætter bare alt for tidligt

> Noget jeg kan bruge og er glad for.
> Familien var glade, alle hyggede sig i kristen ånd. Mighty clouds of
> harmony!
>
> GJ og GN

I lige måde.

--