Radio via iPod Touch
Fra : Ukendt

Dato : 19-12-09 12:37

Hej

Kan det lade sig gøre at høre direkte radioprogrammer med iPod Touch
3G f.eks DR P4

Jeg har forsøgt via Safari uden held.

Kan der installeres et program hertil.

mvh
agge

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-09 12:50

On 2009-12-19 12:36:59 +0100, agge <> said:

> Hej
>
> Kan det lade sig gøre at høre direkte radioprogrammer med iPod Touch
> [...]

jeg har fundet bunker af netradioer. men altså ikke DR ting..
tjek i shop, og du finder blandt andet y music og ideejay ( synes jeg
at kunne huske)
DR er ikke helt så funky, men måske der findes folk der kender en vej
hen til at kunne høre DR..
måske hvis du gemmer "et link til en DR kanal" i itunes, overfører og
åbner denne på din touch ?

Fra : J.K.Arning

Dato : 19-12-09 12:55

On 2009-12-19 12:36:59 +0100, agge <> said:

> Hej
>
> Kan det lade sig gøre at høre direkte radioprogrammer med iPod Touch
> [...]

Wunderradio er super efter min mening, koster lidt, men tilgengæld får
du flere radio kanaler end du nok lige tror muligt og alle DR´s kanaler
er også med.

Programmet streamer via nettet så din iPod skal være på trådløst net
før det virker.

--
Thank you for contacting me.
I am currently away on leave, traveling

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-09 13:27

On Sat, 19 Dec 2009 12:55:07 +0100, J.K.Arning
<jesper.arning@gmail.com> wrote:

> [...]
>er også med.
>
>Programmet streamer via nettet så din iPod skal være på trådløst net

Jamen det var jo lige det jeg søgte - tak for det.

Den kører med tidsforsinkelse, men det kan vel ikke være anderledes.

mvh
agge

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-12-09 13:34

agge skrev:
> Hej
>
> Kan det lade sig gøre at høre direkte radioprogrammer med iPod Touch
> 3G f.eks DR P4

Der er for ganske nyligt kommet en P3 applikation til iPhone som
prøveballon (ved ikke hvad det er de vil prøve). Det er vist det
nemmeste som det er lige nu.

Fra : Steen

Dato : 19-12-09 19:02

> Der er for ganske nyligt kommet en P3 applikation til iPhone som
> prøveballon (ved ikke hvad det er de vil prøve). Det er vist det
> nemmeste som det er lige nu.

Det er kun P3, den har jeg nemlig prøvet...og smidt ud igen
Som andre, bruger jeg Wunder Radio og Wolfgang's Vault
--
Steen