Banner Rotation
Fra : OP Riis

Dato : 02-08-01 21:45

Angående Banner Rotation
http://www.html.dk/scripts/javascript/00018/

Kan man have flere forskellige banner rotations i samme HTML-dok?
Hvis ja - hvordan?
Jeg bruger banner-rotation fra central fil.

På forhånd tak
OP Riis

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-01 22:29

Thu, 2 Aug 2001 20:44:39 +0000 (UTC), skrev OP Riis <op@pc.dk>:

>Kan man have flere forskellige banner rotations i samme HTML-dok?
>Hvis ja - hvordan?

Ja - du sætter bare scripet ind flere gange og kalder ShowBanner
noget andet, f.eks. ShowBanner2.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : OP Riis

Dato : 03-08-01 09:42

Skal det adskilles på en eller anden måde - det "nye" og det "gamle" script
Jeg kan ikke få dette til at virke !

Med venlig hilsen
OP Riis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-08-01 18:14

Fri, 3 Aug 2001 10:42:16 +0200, skrev "OP Riis" <op@pc.dk>:

>Skal det adskilles på en eller anden måde - det "nye" og det "gamle" script
>Jeg kan ikke få dette til at virke !

Ja.
<head>
<script type="text/javascript">

function ShowBanner() {

// Slut -->
</script>

<script type="text/javascript">

function ShowBanner2() {

</script>

</head>

<script type="text/javascript">
ShowBanner();
</script>

<script type="text/javascript">
ShowBanner2();
</script>

Selvfølgelig skal hele teksten med i javascriptet, jeg har blot
af pladshensyn fraklippet det meste.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-08-01 18:15