Køb af nyt komfur keramisk
Fra : Ivan

Dato : 04-12-09 18:45

Dav i gruppen

Håber at det er den rigtige gruppe, da jeg ikke syntes jeg kan finde andre
der passer.

Hvilket komfur skal jeg købe?

Hvor er det billigst?

Håber at få lidt hjælp.

Hi
Ivan

Fra : Lars Hansen

Dato : 04-12-09 21:16

"Ivan" <dur@ikke.tilnoget> skrev i en meddelelse
> Dav i gruppen
>
> Håber at det er den rigtige gruppe, da jeg ikke syntes jeg kan finde andre
> [...]
Jeg har de sidste mange gange jeg har skiftet hårde hvidevarer købt dem hos
el24.dk, og det er endnu ikke lykkedes mig at finde varerne billigere noget
sted.
De har en god service og lynhurtig levering.
Har lige købt et Siemens HL423210S Komfur hos dem til 4.129 kroner +
levering på 299,-. Det er et rigtigt lækkert komfur.

Lars Hansen
P.S. Jeg har intet med el24.dk at gøre, jeg er bare en meget tilfreds kunde.

Fra : Henning

Dato : 16-12-09 13:42

On Fri, 4 Dec 2009 18:45:07 +0100, "Ivan" <dur@ikke.tilnoget> wrote:

>Dav i gruppen
>
>Håber at det er den rigtige gruppe, da jeg ikke syntes jeg kan finde andre
>der passer.
>
>Hvilket komfur skal jeg købe?

Induktion - glem keramisk. Skrønen om at kun specielle gryder kan
bruges, holder ikke. Alle gryder med jern (dvs. hvor en magnet kan
sidde fast) kan bruges. Prøv det, og du vil aldrig have andet