iPod-højttalere til rejsebrug
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 24-11-09 16:01

Jeg vil anskaffe et højttalersæt til iPod/iPhone. Det skal være til at
lægge i kufferten, så at man kan høre musik på hotelværelset.

Jeg så lige et til 799 kr. fra Logitech i Fonas vindue.

Andre forslag? Noget man skal være opmærksom på?

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 24-11-09 16:51

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Andre forslag? Noget man skal være opmærksom på?

Jeg er med "på en lytter". Hvordan er det lige med telefonfunktionen på
iPhone og sådanne højttalere. Kræver de alle sammen "flight-mode" eller
kan de bruges sammen med iPhone eks. som speakerphone?

--
Mvh Martin

Fra : thohei

Dato : 24-11-09 09:03

On Nov 24, 4:01 pm, ossm...@tdcadsl.dk (Ove Steen Smidt) wrote:
> [...]
>
> Jeg så lige et til 799 kr. fra Logitech i Fonas vindue.
>
> Andre forslag? Noget man skal være opmærksom på?
Svært at gætte når du ikke skriver hvad det er for en.
Er generelt pænt tilfreds med Logitech - synes de laver tingene
ordenligt og med relativt god lyd i små størrelser.
Har fx selv en Pure-Fi Mobile. Den spiller fint, har evig spillletid
på en opladning og er enkel uden docking station, bare med mini-jack
ind bagi. Den kan også spille via blue-thooth og kan bruges som
højtalertelefon til mobilen. Det sidste har jeg nu ikke brug for, men
blue-tooth overførslen fungerer fint.
Thomas

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 26-11-09 17:52

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> [...]
> ind bagi. Den kan også spille via blue-thooth og kan bruges som
> højtalertelefon til mobilen. Det sidste har jeg nu ikke brug for, men

Næstnyeste iPhone og iPod Classic (hedder det vist).
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt