Kabler til Mac mini
Fra : Franz Berliner

Dato : 15-11-09 21:47

Hej

Har en mini der har kørt som mediecenter tilsluttet et plasmatv et
stykke tid.

Den har været sat til med vga og analog audio, som jo ikke er specielt
optimalt. Jeg skal derfor have købt et DVI til HDMI kabel og et kabel så
jeg kan få digital audio ud af minien.

Er dog lidt i tvivl:
Kan jeg nøjes med sådan et kabel her:
http://www.dustin.dk/pd_5010081433.aspx
Eller skal jeg have et duallink?

Hvad med audio kablet. Er det korrekt at det er et mini-toslink til
toslink man kan bruge på sådan en mini? (skal i digital indgang i en
Denon 1706 Receiver).

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-11-09 22:14

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> [...]
>
> Den har været sat til med vga og analog audio, som jo ikke er specielt
> optimalt. Jeg skal derfor have købt et DVI til HDMI kabel og et kabel så

dual link ikke nødvendig .. har samme kabel til mit setup.

> Hvad med audio kablet. Er det korrekt at det er et mini-toslink til
> toslink man kan bruge på sådan en mini? (skal i digital indgang i en
> Denon 1706 Receiver).

jep .. mener det heder Minijack TOS til alm. TOS ... mange af pakkerne
har et TOS link til TOS Link kabel incl. en Minijack TOS link adapter.

/thomas

Fra : Franz Berliner

Dato : 16-11-09 10:03

> dual link ikke nødvendig .. har samme kabel til mit setup.

> jep .. mener det heder Minijack TOS til alm. TOS ... mange af pakkerne
> har et TOS link til TOS Link kabel incl. en Minijack TOS link adapter.

Tak. Har bestilt

--
Franz : http://www.berliner.dk