lyd på i Mac
Fra : Niels poulsen

Dato : 15-11-09 15:46

hvordan får jeg lyd på min Mac igen (jeg har nok før smit et program
ud)i gen det villge være dejligt !!
--
Niels Poulsen

Bovangen 57 B

Telefon 61287171

http://www.facebook.com/npoulsen1?ref=profile

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-11-09 17:05

Niels poulsen wrote:
> hvordan får jeg lyd på min Mac igen (jeg har nok før smit et program
> ud)i gen det villge være dejligt !!

Prøv at åbne Systemindstillinger -> Lyd -> fanen 'Lyd ud'. Check at den
står til 'Indbyggede højttalere', hvis du kun bruger de indbyggede
højttalere i din Mac.

Check også at skyderen forneden i vinduet til 'Styrke på lyd ud' ikke
står i nul, men ca. 1/3 mod højre, og at der ikke er et flueben i feltet
'Lydløs' til højre for skydeknappen.

Prøv evt. at sætte flueben i 'Lydløs' og fjerne det igen og luk så
Systemindstillinger. - Det er et gammelt trick fra de klassiske
systemer, der nogle gange kunne finde på pludselig at afbryde højttalere.

Hvis det ikke hjælper, så gå til systemdisknavn/bibliotek/preferences og
slet 'com.apple.soundpref.plist', så bliver kontrolpanen Lyd nulstillet.

mvh. Erik Richard

Fra : Niels poulsen

Dato : 15-11-09 18:21

Erik Richard Sørensen skrev:

> [...]
>
> Hvis det ikke hjælper, så gå til systemdisknavn/bibliotek/preferences og
> slet 'com.apple.soundpref.plist', så bliver kontrolpanen Lyd nulstillet.

det er sjovt nok, mrn det er kun på nette

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-11-09 18:37

Niels poulsen wrote:

> det er sjovt nok, mrn det er kun på nette

Og du har installeret seneste version af Flip4Mac?
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/28842

mvh. Erik Richard

Fra : Niels poulsen

Dato : 18-11-09 19:46

Erik Richard Sørensen skrev:

> Og du har installeret seneste version af Flip4Mac?
> http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/28842
>
> mvh. Erik Richard

og det hjalp ikke!!