iPhone. En kalenderanmeldelse.
Fra : Per Rønne

Dato : 11-11-09 05:46

<http://www.allaboutiphone.net/2009/04/app-review-pocket-informant/>

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-11-09 08:03

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> <http://www.allaboutiphone.net/2009/04/app-review-pocket-informant/>

du ved i USA skal man snart oplyse om man bliver betalt af et firma for
at sige gode ting om et produkt .. så meget som du reklamerer for Pocket
Informant kunne man næsten tro du var på lønningslisten . ;)

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 11-11-09 08:21

> du ved i USA skal man snart oplyse om man bliver betalt af et firma for
> at sige gode ting om et produkt .. så meget som du reklamerer for Pocket
> Informant kunne man næsten tro du var på lønningslisten . ;)

Det er jeg jo ikke, og efter at jeg har læst anmeldelsen har jeg fundet
ud af at den er alt, alt for gammel.

Jeg kan dog konstatere at Pocket Informant er såvel den bedste som den
dårligste PIM til iPhone. Det er nemlig den eneste på markedet. DateBk6,
som jeg brugte til den Palm Treo 650 du solgte mig, har ganske vist
erklæret at de ville lave en iPhone-version, når [eller hvis!] Apple
åbnede op til iPhones kalender- og alarm APIer ... en ganske forståelig
reaktion på en aldeles uforståelig politik fra Apples side.

Så vi kan kun hilse Android velkommen; at få noget konkurrence på
drengen har altid været til kundernes fordel.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk